{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

springhund {{forumTopicSubject}}

nogle hunde er født fit på fusserne. det er grande ikke. godt nok kan han løbe (også så vældig stærkt faktisk) men han er en lille smule klodset. men han har skam også andre specialer; han springer som en hest!
eller.. han springer rigtig godt. hvis der ligger en forhindring går han ikke udenom, neej så springer han. igår sprang han uden besvær over vores have hegn (det ca. 1m. vil jeg tro) da jeg skulle ned på marken (jeg fik min hest hjem igår) og tilbage igen menge gange. jeg tror han syntes det rigtig sjovt at springe og hoppe, for han gør det hele tiden. faktisk miner han mare om en blanding af en leopard/ kænguru smiley hurtig og hoppende!
jeg tror vi skal til at træne lidt i det smiley overrasker jeres hunde jer =) ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  springhund
  • #1   26. jun 2006 hih hver gang emilia prøver at springe, sidder hender røv fast, hun kan ikke få den med op (ved klitter på standen)
    måske skulle du starte til agility med ham???

• #2   26. jun 2006 majbritt - haha. det har grande nu ingen prøblemer med, men han kan være lidt kluntet når han springer på brænde. så sidder hans ben nemt fast, men alligevel sprinter han bare afsted d:
    jaa. det kunne faktisk være sjovt. har gået til hundetræning med han da han var lidt mindre og det gik da ganske godt, og han er blevet meget lydig siden. jeg er bare ikke sikker på det lige er MIG der skal gøre det *pust pust*

• #3   26. jun 2006 ce: du kan da altid prøve og se om det tager livet halvt af dig. eller spørg herinde om der er nogle som kender til det, jeg har desværre aldrig prøvet agility, kunne godt tænke mig at prøve det med phoebe

• #4   26. jun 2006 majbritt - hehe. jaa, altså jeg har prøvet det lidt når jeg var til hundetræning. men ting vi skulle gøre; op på bræt og sådan, gennem ting :J det var megert morsomt

Kommentér på:
springhund

Annonce