{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.720 visninger | Oprettet:

I bilen: transportbur vs hundegitter? Gode råd? {{forumTopicSubject}}

Hey kloge mennesker smiley

Jeg håber i vil give jer tid til at læse det for jeg kunne godt nok lige bruge lidt feedback smiley

Jeg skal til at "bygge" min lille golf 2'er om til en hundevenlig bil, men mig og min far kan ikke blive helt enige om hvordan det skal gøres og har faktisk startet en større diskussion, så du behøver jeg lidt hjælp fra jer folkens smiley

Jeg vil ligge bagsædderne ned og fjerne hattehylden incl højtalerne og forstærkeren og skære en plade ud i træ, der kan gøre "gulvet" jævnt.... og så er det vi bliver uenige...
Jeg vil gerne bare sætte et hunde gitter hele vejen hen bag ved føresæddet og så lave det hele hundevenligt men en god pude osv... Min far er bekymret for både min og hundes sikkerhed hvis de kommer ud for et ulykke eller hård opbremsning, så vovse flyver op i nakken på mig... Han har fundet en stort og solidt hundebur til 1800 kr som han så har tænkt sig at sætte fast til bilen på en eller anden måde...

Mine tanker er jo så alt jeg selvfølgelig godt kan forstå ham mht sikkerheden og at et hundegitter man bare sætter i spænd mellem gulv og loft ikke kan hjælpe ret meget.. men loftet er jo ikke særlig højt i sådan en bil og jeg vil gerne have at hunden kan sidde op og kigge ud af vinduet, men tvivler på der kan være sådan et stort bur?
Jeg synes også et bur til 1800 lyder af mange penge og har under alle omstændigheder tænkt mig at købe sådan et stof bur (ca 700 kr) men er det muligt at sætte sådan en forsvarligt fast i bilen?
Og er der nogen der ved om det overhovedet er muligt at sætte sådan et stort tungt og solidt bur fast?
Jeg vil meget gerne høre hvilken løsning i har fundet ud af? også gerne komme med nogle for og mod argumenter for det ene og det andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I bilen: transportbur vs hundegitter? Gode råd?
Kommentér på:
I bilen: transportbur vs hundegitter? Gode råd?

Annonce