{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.335 visninger | Oprettet:

Brækket tå måske...hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Nå, for en uge siden kom Ludvig til skade med sin tå. Vi var ved dyrlægen, som mente han havde forstuvet den kraftigt. Fik smertestillende og antibiotika. Her en uge efter, går han normalt og viser ingen smerter MEN....tåen er helt lige, hvor de andre tæer er meget høje, som er normalt. Han viser ingen smerter, når jeg rører ved den. Kan bøje tåen som ved de andre tæer, men den er stadig meget tyk i leddet, hvor de andre tæer er meget tynde. Ludvig er fire en halv måned gammel, så hans knogler er vel stadig lidt bløde i det.

Mit spørgsmål er så, hvad kan dyrlægen gøre ved det nu, hvis den rent faktisk er brækket?

Skal sige, at jeg har en tid igen imorgen hos dyrlægen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket tå måske...hvad gør man?
  • #1   10. nov 2011 Hvis den er brækket og begyndt at vokse sammen er der 2 muligheder.
    Er den begyndt at gro sammen forkert må dyrlægen brække den op igen og sætte den rigtigt sammen eller
    Hvis den forkerte sammen voksning er så lille det ikke vil genere hunden senere i livet. Lade den være.

• #3   10. nov 2011 Ja da walle havde brækket sin tå endte det i operation fordi tåen var ved at dø. Men det det kommer jo an på bruddet.

• #4   10. nov 2011 Det kommer nemlig helt and på bruddet! Cosmo brækkede også de to midterste tæer på det ene forben i foråret. Det gjorde dyrlægen ikke noget ved, andet end at bede os holde ham i nogenlunde ro i 8-10 dage. De kom sig lynhurtigt!

Sarah:
    Den var da pænt uheldig med Walle! Har hun så fuld føling/førlighed i tåen nu?

• #5   10. nov 2011 Morten: ja men du ved jo hvordan walle hun brager gennem alt. Der var nogen blade der fløj rundt og walle løb efter , lige ud over en skrænt. Men ja det endte heldigvis godt. smiley Hun har ingen mén af det, men det holdt hårdt.

• #6   10. nov 2011 Sarah:
    Ej for fanden da.. Sikke noget! Cosmo torpederede en stor sten der var gemt lige under vandoverfladen, gav ikke en lyd fra sig, for pinden skulle jo hentes;-)! Da han kommer op ser jeg a blodet fosser fra hans ene fod. Afsted til dyrlægen, to brækkede tæer og heldigvis bare antibiotika som eneste behandling! Pyha..

• #7   10. nov 2011 Godt hun kom helskindet igennem:-)

• #8   10. nov 2011 Cosmo er heller ikke sart.:)

• #9   11. nov 2011 TAK FOR SVAR....HAR TALT MED DYRLÆGEN IDAG, OG HAN VILLE UDFRA DET JEG FORTALTE VURDERE, AT DET ER ET LEDBÅND, DER ER RØGET. dA lUDVIG IKKE LÆNGERE HAR SMERTER, HELLER IKKE NÅR VI RØRER TÅEN, SKAL DER IKKE GØRES MERE VED DET.

Beklager...opdagede lige, at caps-lock var slået til...og dovenskaben længe leve, så gad jeg ikke lige skrive det om;-)

Kommentér på:
Brækket tå måske...hvad gør man?

Annonce