Brækket tå måske...hvad gør man? {{forumTopicSubject}}
Nå, for en uge siden kom Ludvig til skade med sin tå. Vi var ved dyrlægen, som mente han havde forstuvet den kraftigt. Fik smertestillende og antibiotika. Her en uge efter, går han normalt og viser ingen smerter MEN....tåen er helt lige, hvor de andre tæer er meget høje, som er normalt. Han viser ingen smerter, når jeg rører ved den. Kan bøje tåen som ved de andre tæer, men den er stadig meget tyk i leddet, hvor de andre tæer er meget tynde. Ludvig er fire en halv måned gammel, så hans knogler er vel stadig lidt bløde i det.
Mit spørgsmål er så, hvad kan dyrlægen gøre ved det nu, hvis den rent faktisk er brækket?
Skal sige, at jeg har en tid igen imorgen hos dyrlægen.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Er den begyndt at gro sammen forkert må dyrlægen brække den op igen og sætte den rigtigt sammen eller
Hvis den forkerte sammen voksning er så lille det ikke vil genere hunden senere i livet. Lade den være.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 965 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 9.470
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 166
Sarah:
Den var da pænt uheldig med Walle! Har hun så fuld føling/førlighed i tåen nu?
jul 2006
jun 2011
Ej for fanden da.. Sikke noget! Cosmo torpederede en stor sten der var gemt lige under vandoverfladen, gav ikke en lyd fra sig, for pinden skulle jo hentes;-)! Da han kommer op ser jeg a blodet fosser fra hans ene fod. Afsted til dyrlægen, to brækkede tæer og heldigvis bare antibiotika som eneste behandling! Pyha..
jun 2011
jul 2006
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 196
Beklager...opdagede lige, at caps-lock var slået til...og dovenskaben længe leve, så gad jeg ikke lige skrive det om;-)
Brækket tå måske...hvad gør man?