{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Så er far gået.... {{forumTopicSubject}}

Og mine hunde ligger ude foran døren til han kommer igen Haha!
Mine hunde kan uden problemer være alene hjemme, men de reagerer helt anderledes hvis en af os går - medmindre det er tidlig morgen så rør det dem ikke!
Selvfølgelig "liver de lidt op" når han har været væk et stykke tid - men den første timer styrter de ud til døren hvis de bare hører det mindste. Det samme sker når jeg går...

Reagerer jeres hunde også sådan? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er far gået....
  • #1   8. nov 2011 Nej slet ikke smiley

Zoe ser at de går og koncentrere sig så om dem der er tilbage smiley

Ziva, min fars hund kan side og kigge efter ham i lang tid - Den adfær stopper jeg så godt jeg kan.

• #2   8. nov 2011 Min hund vil ikke spise når jeg ikke er hjemme.
    Er han alene sover han bare men er min søn her skiftevis piver og sover han.

• #3   8. nov 2011 Jeg "prøver" også at få dem på andre tanker med aktivering - Lilo er helt med på den, men Kiyoh er ikke så glad for at spise det første stykke tid.
    Der går som regel 20-30 min før de begynder at tulle rundt igen - men er der den mindste lyd styrter de ud til døren smiley

Jeg skal heller ikke tage dem ud den første halve time - så tror de nemlig at far har været nede og hente bilen og de så skal derud!

• #5   8. nov 2011 vores tæve plejede at blive ulykkelig når "far" gik smiley .. men det var uanset om det var på arbejde, eller ud at handle , eller bare lige på toilettet smiley .. nu er hun ligeglad. bare hun får godbider eller et tyggeben. får de næsten altid inden vi skal hjemmefra. et par godbider gemt rundt omkring.
    de andre har altid været ligeglade med "far" smiley
    men hvis jeg skal noget . arrrmen , det skrækkeligt, vores gamel han nægter at spise, han vil ikke ud og tisse, han vil intet... jo ud og gå.. så min kæreste må opmuntre ha med en sød stemme og finde selen frem 3-4 gange i løbet af de der få timer jeg nu er væk.. hehe .
    og så er der godbider erller leverposteg madder på banen, for spise det skal han smiley

• #6   8. nov 2011 nej slet ikke ....gad vide de tænker og føler....?

• #7   8. nov 2011 Haha
    Det er altså lidt sjovt.. De opfører sig også helt normalt efter den halve time - men er stadig meget opmærksomme!
    Jeg tror helt bestemt Kiyoh har et stort savn, hvorimod Lilo bare "følger med strømmen".
    Så længe de ikke piver/gøer gør det mig intet smiley

Kommentér på:
Så er far gået....

Annonce