900 visninger
|
Oprettet:
Så er far gået.... {{forumTopicSubject}}
Og mine hunde ligger ude foran døren til han kommer igen Haha!
Mine hunde kan uden problemer være alene hjemme, men de reagerer helt anderledes hvis en af os går - medmindre det er tidlig morgen så rør det dem ikke!
Selvfølgelig "liver de lidt op" når han har været væk et stykke tid - men den første timer styrter de ud til døren hvis de bare hører det mindste. Det samme sker når jeg går...
Reagerer jeres hunde også sådan?
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Zoe ser at de går og koncentrere sig så om dem der er tilbage
Ziva, min fars hund kan side og kigge efter ham i lang tid - Den adfær stopper jeg så godt jeg kan.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Er han alene sover han bare men er min søn her skiftevis piver og sover han.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Der går som regel 20-30 min før de begynder at tulle rundt igen - men er der den mindste lyd styrter de ud til døren
Jeg skal heller ikke tage dem ud den første halve time - så tror de nemlig at far har været nede og hente bilen og de så skal derud!
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
de andre har altid været ligeglade med "far"
men hvis jeg skal noget . arrrmen , det skrækkeligt, vores gamel han nægter at spise, han vil ikke ud og tisse, han vil intet... jo ud og gå.. så min kæreste må opmuntre ha med en sød stemme og finde selen frem 3-4 gange i løbet af de der få timer jeg nu er væk.. hehe .
og så er der godbider erller leverposteg madder på banen, for spise det skal han
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Det er altså lidt sjovt.. De opfører sig også helt normalt efter den halve time - men er stadig meget opmærksomme!
Jeg tror helt bestemt Kiyoh har et stort savn, hvorimod Lilo bare "følger med strømmen".
Så længe de ikke piver/gøer gør det mig intet
Så er far gået....