{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppemiddel til både hund og kat ..
  • #1   6. nov 2011 Vi havde på et tidspunkt et i sådan en forstøver flaske der var beregnet til både hund og kat (kan ikke huske hvad det hed)
    Men tror ikke man skal bruge det samme medmindre det specifikt er beregnet til det

• #2   6. nov 2011 Jeg har fra min dyrlæge fået udregnet med Advantage så det passer både til hund og katte. Havde for år tilbage mange katte, og her regnede hun ud, at den til store hunde, skulle en voksen kat have 6 dråber af. Mener der er til 3-4 katte i en af dem til hund ( over 40 kg) Det er som dagt min daværende dyrlæge som udregnede hvad kattene skulle have. Har aldrig haft en syg kat, pga loppemiddel.

Det er så KUN advantage det er regnet ud på- Alt andet, ved jeg ikke.

• #3   6. nov 2011 Katte er meget mere følsomme overfor medikamenter og lign end hunde., så man kan ikke bare gå ud fra at hvis noget er sikkert at bruge til en hund, at det så også er sikkert at bruge til en kat. Så man skal kun bruge produkter der også er godkendt til katte, og naturligvis doser der er udregnet til katte.

• #4   7. nov 2011 Jeg mener det er bayvantic der er direkte livsfarligt for katte

Kommentér på:
Loppemiddel til både hund og kat ..

Annonce