{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Indhold på hjemmeside mm. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg må vist ikke linke til min egen hjemmeside her, så jeg vil spørge generelt -

hvad forventer I af en hjemmeside for en DKK opdrætter? Både væsentlige og mindre væsentlige detaljer.

Vores hjemmeside er i forvejen temmelig udbygget i forhold til andre opdrættere af samme race, men jeg tror på, at det altid kan blive bedre smiley

Så kom gerne med jeres krav/forventinger, så kan jeg finde ud af, om det stemmer overens med, hvad jeg lige nu tilbyder smiley
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indhold på hjemmeside mm.
  • #1   5. nov 2011 Jeg forventer overskuelighed.

Hvem er I?
    Hvad lægger I vægt på mht. racen og jeres hunde?
    Racen, standarder, og omgang i al almindelighed
    Avlshunde og stamtavler
    Udstilling
    Galleri
    Kontakt

• #2   5. nov 2011 Jeg syns din side ser fin ud, men hos mig er der en masse spørgsmålstegn i stedet for nogle vokaler...? smiley

• #3   5. nov 2011 Kender ikke meget til racen, men hjemmesiden ser da godt ud.

http://dobergaarden.dk/

(link fjernet)

Mine er herfra, tror ikke man kan sige deres sider er bedre.

• #5   5. nov 2011 Tak alle sammen - ja, firefox "voldtager" siden... blandt andet med Æ Ø og Å. Og jeg aner vitterligt ikke, hvorfor. Det er ikke skrevet med ? - oprindeligt. Det skal jeg have fikset når min nørde-computer-ven besøger mig næste gang.

Ellers, tak smiley Jeg har det meste med - især det med at opdatere mener jeg, er vigtigt smiley

• #7   5. nov 2011 Wickie - min egen computer, med firefox, gjorde det også, men ikke længere.. men det må være min kode, den er gal med.

• #8   5. nov 2011 Den virker fint på min computer...

• #10   5. nov 2011 Ja opdateringer er også utrolig vigtig for mig smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #11   5. nov 2011 Jeg stemmer i mht. opdateringer... Jeg synes det er lidt trist med alle de hjemmesider, der har et punkt, der hedder "Nyheder" og så er seneste "nyhed" 2 år gammel - så hellere fjerne punktet.

Derudover er der rigtig mange, der kun har en kontaktformular under "Kontakt" og ikke en adresse... Personligt synes jeg, det er rart, at man ved, hvor i verden folk befinder sig - ikke dermed sagt, at jeg ikke selv ville køre Danmark tynd efter den rette hvalp, men jeg synes dog stadig, det er rart at vide, hvor folk befinder sig, inden man kontakter dem....

Jeg synes også, at det er fedt, når der dels står beskrevet, hvad en given kennel forventer af køber, men også hvad køber kan forvente fra kennelen.

Kommentér på:
Indhold på hjemmeside mm.

Annonce