{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Kiropraktor Aarhus {{forumTopicSubject}}

Jeg mistænker lidt, at louie har ondt i ryggen. Han synes ikke, det er så rart at blive klemt på ryggen og klikker lidt i ledene, når han rejser sig. Så jeg kunne godt tænke mig at få ham i hænderne på en dygtig kiropraktor. Gerne i nærheden af Aarhus, men vi kører selvfølgelig gerne efter det, hvis den rigtige findes et andet sted. Det er vigtigt, at kiropraktoren er dygtig til både det faglige og håndtering af hunde, da louie har noget lægeskræk...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor Aarhus
  • #1   3. nov 2011 Jacob fra Nordre Dyrehospital i Lystrup har jeg super gode erfaringer med

• #2   3. nov 2011 Hvad har du fået ordnet hos ham?

• #3   3. nov 2011 Two Face blev for knap 2 år siden stok hamrende halt på det ene forben.
    Hun skreg hvis man kom til at røre ved hende forkert.
    Afsted til egen dyrlæge, som i første omgang mistænkte sprængt ledbånd - var det heldigvis ikke. intet at se på røngten.
    De lagde en blokade ind, da den stoppede med at fungere haltede hun igen smiley

Jeg opsøgte Jacob, hvor hun allerede efter 1. behandling blev halt-fri. Hun havde ondt i ryggen, men han kunne ikke sige om hun haltede fordi hun havde ondt i ryggen, eller om hun havde ondt i ryggen fordi hun haltede.
    Hun fik yderligere 2 behandlinger af ham (med en gang massage imellem) - og hun har ikke haltet siden.

Han mente at hun havde noget begyndende slidgigt i ryggen, og hun er nu afsted hver 3-6 måned til en tur. Ikke fordi hun halter, men fordi jeg kan se at det hjælper at han lige korrigerer hende.

• #4   3. nov 2011 Dejlig historie smiley jeg prøver dem der ude smiley

• #5   3. nov 2011 kan også kun anbefale ham :o)

• #6   3. nov 2011 min skotte havde også ondt, det gik dog over efter en smertebehandling, men inden da var jeg af 2 opdrættere blevet anbefalet henholdsvis ham der er på hasselager dyreklinik, som skulle være dygtig kiropraktor (nu slået sammen med østergaards dyreklinik) og så en i sønderlylland som arbejder med brugs- og tjenestehunde for politi og falck samt de hunde der bruges på sirius patruljen... kan ikke huske hans navn det er ret specielt men han skulle være rasende dygtig indenfor alt med bevæge apparatet... hvis du har behov kan jeg forsøge at finde det...

• #7   3. nov 2011 Vi har dyrlæge ved østergaards, men jeg kunne godt tænke mig, at det ikke er hans vanlige dyrlæge, hvor han skal hen. Han kan virkelig ikke lide stedet!

• #8   3. nov 2011 det er ikke en af dem der er med i den nye klinik fra østergård, det skal være ham der kommer fra hasselager dyreklinik, det er ham der har forstand på kiropraktik han hedder Darly :

http://www.oestergaards-dyreklinik.dk/?page_id=180

• #9   3. nov 2011 Okay. Jeg kigger lidt på det smiley tusind tak for svar smiley

Kommentér på:
Kiropraktor Aarhus

Annonce