{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Arggh hjælp løs hund!! {{forumTopicSubject}}

Nogen på bornholm der mangler en løs hund!!!!!? Ligger her i min seng besøg jos min søster. Hun tar tll fest midnat og jeg går da i seng. Så vågner jeg af en knurren og kradsen på døren til mit soveværelse. Jeg er lidt af en kylling men går hen lige og kigger og ser en Stor hund gå i min søsters køkken! Hun har ingen hund og jeg er sgu temlig bange for at gå ud af døren lige nu. Hvordan ser man at hunden ikke er aggressiv??? undskyld stavningen med er lige vågnet med min iphone.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arggh hjælp løs hund!!
  • #1   3. nov 2011 Sidder lige og ringer til min søsters mobil som selvfølgelig typisk nok ikke bliver taget, når hun er til fest. Jeg kikser altid når jeg er alene hjemme i min søsters hus. Guderne må vide hvorfor :s

• #2   3. nov 2011 skyd en ;P

ring til politiet de har ikk noget at lave derover

• #3   3. nov 2011 Har taget fat i den nu, aner ikke hvad race det er. Den vikrer ikke dissideret agressiv men knurrer lidt når jeg taget fat i halsbåndet.
    Den hedder King står der på, sort læderhalsbånd.
    Haveporten stod åben og faldt i søvn foran TVet. Ikke for smart, men forklarer nok hvordan den kom ind.

• #4   3. nov 2011 den er sikkert ligeså utryg ved situationen som du er, nærm dig den ikke, ignorer den og vent til den kommer til dig. Så kan du kigge efter dens hundetegn eller øretattovering.

• Thomas L
    Thomas L Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 21
    #5   3. nov 2011 ja, TS må være blevet spist

• #6   3. nov 2011 Ellers så sover hun bare smiley

• #7   3. nov 2011 Ha ha jo tak, min søster kom ved 6 tiden, hun kendte åbenbart hunden. Så hun gik ned til ejernes hus. De lå bare og sov, og sagde det er nogle drenge der løber igennem deres have som aldrig lukker efter sig, derfor strejfer den og den havde åbenbart opsnust min søsters kat, og fået åbnet min søsters havedør der stod på klem til katten.
    Den var ikke ligefrem venlig, den snappede efter mig da jeg ville give den snor på, og knurrede da jeg lod den snuse til hånden.Tja, måske var den bange. Men nok ikke for smart at lade den strejfe rundt.

Kender ikke racen, men den var kæmpe stor!!! smiley

• #8   3. nov 2011 Men kylling eller ej, man bliver sgi lidt forskrækket når man ligger i mørke, og der pludselig står sådan en stor vovse inde i huset! Specielt efter en varulve film, hehe smiley

• #9   3. nov 2011 Du er blevet bidt i nat uden du opdagede det, og ved næste fuldmåne blir du en vareulv smiley

Kommentér på:
Arggh hjælp løs hund!!

Annonce