1.525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tæge/flåt/loppe-middel????? Tæge/flåt/loppe-middel?????

Hej alle!

Jeg tænkte jeg lige ville høre jer ad herinde, inden jeg selv gjorde mere i denne sag smiley I alle kender jo BayVantic og Frontline som er de førende indenfor midler mod tæger, lopper osv. Jeg er så i det dilemma at flåterne jo er væk nu her når frosten kommer, hvorfor jeg egentlig havde tænkt mig at købe det sæt hvor der er fokus på lopper i stedet for flåterne her i vinterhalvåret, for også at spare nogen penge. Men kom så til at diskutere det med svigerfar igår, og han har 2 schæferhunde og har altid haft hund, og har ALDRIG brugt de midler mod lopper osv. Og han sagde det var spild af penge. Min svigerinde siger det samme. Min mor derimod har altid brugt det og gør det "for en sikkerheds skyld" som hun siger - men jeg er egentlig i syv sind må jeg indrømme! :S Havde selv bare taget det som en selvfølge at det skulle han have, men jeg ved ikke rigtig nu. Er det spild af penge, for han har haft tæger selvom han har fået det? Og man kigger dem jo alligevel efter når man har været i skoven og sådan. Hvad mener i og hvad gør i, i det hele taget ??? Kunne godt bruge et godt råd, for det er jo mange penge at smide efter det! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæge/flåt/loppe-middel?????
  • #1   2. nov 2011 Der er rigtig mange med lopper i år, og det er bare et helvede at komme af med igen. Så her forebygger vi fortsat

• #2   2. nov 2011 Jeg tror at der er mange forklaringer på hvorfor at det ikke har været nødvendigt for din svigerfar at købe loppemiddel, f.eks er nogle hunde bare ikke særlig modtagelig over for lopper. Men at det er penge ud af vinduet er jeg helt uenig med ham i!
    Jeg har dog fået advide at lopperne nærmest er blevet resistente over for Frontline.

• #3   2. nov 2011 Mine hunde bliver dog heller ikke behandlet forebyggende i vinterhalvåret. De har nemlig aldrig haft lopper (7 9 13).

• #4   2. nov 2011 Vi giver ikke noget forebyggende.
    har tit tænkt på det, men omvendt har jeg heller ikke meget lyst til at hælde gift på min hund

• #5   2. nov 2011 hvor finder man en efektiv loppechampo, dyrlægen sælger det ikke mere siger min

• #6   2. nov 2011 forebygger heller ikke om vinteren, har haft 5 hunde og 7-9-13 aldrig en loppe......

• #7   2. nov 2011 Jeg har aldrig givet mine loppemidler om vinteren, men bruger de kombinerede midler fra forår til efterår.

Hvis vi en dag endelig skulle få lopper, så må vi tage den derfra....

• #8   2. nov 2011 Min hund havde aldrig ikk haft lopper indtil fornylig, men han er selvfølgelig os kun godt 1 år.
    Jeg gav ham ingenting for at forebygge, men nu skal han jo være under behandling i 6 mdr, så har bestemt mig til at give ham det hele tiden for eftertiden, for kan simpelthen ikke tåle tænken om at der skal kravle lopper rundt på ham igen smiley Jeg har tænkt på at skifte mellem to mærker, for at undgå at lopperne bliver immune. Men om det virker aner jeg ikke smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
    #9   2. nov 2011 Jeg behandler kun mine hunde mod lopper - jeg forebygger ikke. Vil ikke smide flere kemikalier på dem end højst nødvendig.

Vi har lige haft lopper - så hundene blev behandlet med Advantage og capstar

Kommentér på:
Tæge/flåt/loppe-middel?????

Annonce