Tæge/flåt/loppe-middel????? Tæge/flåt/loppe-middel?????
Hej alle!
Jeg tænkte jeg lige ville høre jer ad herinde, inden jeg selv gjorde mere i denne sag I alle kender jo BayVantic og Frontline som er de førende indenfor midler mod tæger, lopper osv. Jeg er så i det dilemma at flåterne jo er væk nu her når frosten kommer, hvorfor jeg egentlig havde tænkt mig at købe det sæt hvor der er fokus på lopper i stedet for flåterne her i vinterhalvåret, for også at spare nogen penge. Men kom så til at diskutere det med svigerfar igår, og han har 2 schæferhunde og har altid haft hund, og har ALDRIG brugt de midler mod lopper osv. Og han sagde det var spild af penge. Min svigerinde siger det samme. Min mor derimod har altid brugt det og gør det "for en sikkerheds skyld" som hun siger - men jeg er egentlig i syv sind må jeg indrømme! :S Havde selv bare taget det som en selvfølge at det skulle han have, men jeg ved ikke rigtig nu. Er det spild af penge, for han har haft tæger selvom han har fået det? Og man kigger dem jo alligevel efter når man har været i skoven og sådan. Hvad mener i og hvad gør i, i det hele taget ??? Kunne godt bruge et godt råd, for det er jo mange penge at smide efter det!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.974
Jeg har dog fået advide at lopperne nærmest er blevet resistente over for Frontline.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.974
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
har tit tænkt på det, men omvendt har jeg heller ikke meget lyst til at hælde gift på min hund
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 587
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.824
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.193
Hvis vi en dag endelig skulle få lopper, så må vi tage den derfra....
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 47
Jeg gav ham ingenting for at forebygge, men nu skal han jo være under behandling i 6 mdr, så har bestemt mig til at give ham det hele tiden for eftertiden, for kan simpelthen ikke tåle tænken om at der skal kravle lopper rundt på ham igen
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
Vi har lige haft lopper - så hundene blev behandlet med Advantage og capstar
Tæge/flåt/loppe-middel?????