Åhh den ventetid.. :/ {{forumTopicSubject}}
På at dyrelægen ringer og (forhåbentlig) siger alt er gået godt og nu kan vi hente Carsten.
Ikke fordi der er noget direkte alvorligt galt med ham, og vi slap da også for narkose, og kunne i stedet nøjes med almindelig bedøvelse.
Han skal have skrabet nogle polypper i øjet (tror jeg det var :/), da han bliver ved med at have noget betændelse på bindehinden. Så skulle han medicinsk kastreres, have fjernet hår i ørene, og klippet negle. Men uanset så er ventetiden slem! Husker tydeligt hans ansigtsudtryk da det gik op for ham han ikke skulle med os, men med den farlige dyrelæge. Puha, kender i følelsen? Man bliver godt nok helt ked af det, også selvom det heldigvis ikke er alvorligt.
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 290
men vil gætte på at når carsten igen, bliver han mega glad!
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 474
aug 2011
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Det er ikke alle steder man bare må blive og vente og er sikker på TS vil hunden det bedste.. Så Holtevejen, det synes jeg skisme var en underlig besked at sende afsted, til en som har det hårdt nok i forvejen..
aug 2011
Da jeg ringede og bestilte tid for nogle dage siden, havde han også en mælketand som skulle fjernes, så derfor vidste vi at han skulle i narkose. Der blev jeg lovet at jeg helt sikkert kunne sidde med ham, indtil bedøvelsen havde virket.
Men da han nu alligevel ikke skulle i narkosen (tanden tabte han selv inden), og travltheden var så stor, fik jeg ikke lov. Alternativet var at tage min hund og gå igen, også kunne han jo ellers have det fortsat skidt til vi fandt et andet sted, og det vil jeg simpelthen ikke! Måske hvis jeg havde en hund som jeg vidste ville gå helt i spåner uden mig til stede, men det har jeg ikke.
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Der er ingen grund til at gøre de små mere pyldrede end hvad de er.. Stod du ved siden af og var nervøs, ville det bare smitte af på ham, og det skader mere end det gavner
Men krydser fingre for ham, og husk at fortæl når du har hentet ham
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.878
Min molly er ved at få opereret en polyp væk ved endetarmsåbningen. Venter også bare på de ringer.
aug 2011
Louise J - Det er ikke en sjov båd at sidde i Men jeg er sikker på det nok skal gå godt, og de forhåbentlig snart ringer! Hos mig synes jeg de er meeeget længe om det
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.878
hvornår afleverede du din hund?
aug 2011
aug 2011
aug 2011
Nu er Carsten kommet hjem igen. Jeg insisterede på at blive ringet op så snart han var færdig så jeg kunne være derude inden han begyndte at vågne helt, men blev først ringet op da han var vågen Dette blev jeg en smule træt af.
Udover det virker alt som det skal være. Han er meget meget træt, og ligger nu og sover. Det er fantastisk at have ham hjemme igen Og jeg glæder mig til han kommer helt oven på igen. Forhåbentlig driller øjne og øre ikke mere, også må vi ellers se hvordan han opfører sig som "kastrat"
aug 2011
ihh det godt at høre, :), han bliver sikkert super glad for at se dig
Åhh den ventetid.. :/