{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for nuttet :))
  • #1   29. okt 2011 I mine øjne er den nu ikke specielt nuttet.

• #3   29. okt 2011 ærlig talt synes jeg min familie Rødtop er meget mere naturligt-nuttede.

• #5   29. okt 2011 Synes Mille er mere nuttet, hi hi hi smiley

• #6   29. okt 2011 EJ nej ikke nuttet i mine øjne

• #7   29. okt 2011 Syntes den er direkte grim smiley

• #8   29. okt 2011 syntes nu heller ikke den er særlig nuttet..

og ud fra teksten lyder det som om den har fået sit "nuttede" udsende via dårlig behandling;

-Den lille hund med det særprægede udseende så egentlig helt anderledes ud. Faktisk fik den sit ultra nuttede udseende ved et uheld.

Klippede pelsen af
    Dens pels var så lang og filtret, at det ikke længere var muligt at køre en børste igennem. Så pelsen måtte af.

- Jeg var virkelig ked af det, da jeg hørte det, siger J.H. Lee til The Sun.

- Men da jeg hentede ham (fra hundesalonen -red.), opdagede jeg, at han faktisk var rigtig nuttet.

• #9   29. okt 2011 Der er en masse film med ham på youtube, b.la den her:
    http://www.youtube.com/watch?v=DryVmGDArTY&feature=related

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150354164400398

jeg synes nu at den er helt utroligt nuttet smiley
    - men han ligner da ikke en pomeraner, gør han? :S

• #10   29. okt 2011 Det er jo fordi der er gået helt Disney over den måde han hoved er klippet på.

Kan huske at jeg så en udsendelse med den mest nuttede ræveunge, men den varnuttet fordi den havde vand i hovet og det var tydeligt.

Men sød ser den da ud.

• #11   29. okt 2011 (link fjernet)

Langt mere bedårene ; )

• #12   30. okt 2011
    sandie H - nååååårh, hvor er den også sød smiley en lille mini løve.. min kæreste er blevet ret forelsket i pomeranere efter at han har set boo, så det kan være at det er sådan en vi skal have, engang når vores vovser er blevet store nok, til at vi kan få en hund mere smiley

• #13   30. okt 2011 det er altså virkelig kært!!! og så længe det ikke er noget, som hunden tager skade af, så kan jeg egentlig ikke se noget galt i, at folk gør det smiley

• #14   30. okt 2011 Løven syndes jeg er grim.
    Men Boo er nuser.
    Skulle jeg have Poms, Coton eller lignende skulle de også holdes kort klippet. Dels fordi mine håndled ikke kan klare pelsarbejdet og dels fordi med min psyke er det ikke sikkert jeg fik dem redt hver dag, at jeg så samtidigt syndes det er sødest er så blot endnu en grund.

• #15   30. okt 2011 Den er da nuttet, en lille lækkerbisken:o)

Den vandt alles hjertet, lev med det..griner..

• #16   30. okt 2011 Så prøv at se ham den lille ballademager jeg har

(link fjernet)

(der er flere billeder under profilen) han er klippet med hanekam (det kan godt være svært at se) men hade da overvejet løve looket meeeen hanekammen vender nu tilbage hver sommer smiley

• #17   30. okt 2011 smiley takker s, ja han bliver faktisk tit kaldt for en ræv eller Ib fra lovernes konge ;P

• #18   30. okt 2011 Syntes ikke den er nuttet, men grim. Men hver sin smag !!!!

• #19   30. okt 2011 ja, altså jeg er så vild med ham Boo, at jeg kan blive ved med at se de film der er med ham på facebook :b jeg er SERIØST in looooooove smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #20   30. okt 2011 Er ikke så vild med den når den er klippet. Men nu er jeg også til langhårsracer når er er som de skal se ud til udstilling. Synes det er det smukkeste smiley
    Hvis det skal være nuttet, skal man se en Corgi-hvalp. Bare synd de ikke er ret pæne som voksne.

• #21   30. okt 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! - jeg er også ret vild med corgi hvalpe, de er SÅ kære!!

men jeg er også virkelig hvalpe-skruk for tiden.. det er helt forfærdeligt :b

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#22   30. okt 2011 Haha, det er jeg heldigvis ikke - kan stadig huske det mareridt det er at have sådan et bæst i huset smiley
    Jeg elsker voksne hunde smiley <3 ;D

• #23   30. okt 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! - min yngste hvalp er 6 måneder gammel.. jeg ved ikke, om jeg bare har været UTROLIG heldig med hende, eller om jeg er blind for al bøvlet, men hun har været så ubegribeligt nem, lige fra vi hentede hende da hun var 8 uger..

men der er selvfølgelig også utroligt mange ting, som er så meget lettere, når først de er voksne og har lært alting

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#24   30. okt 2011 Måske? Du har også en super nem race smiley
    Ellers også er det fordi jeg ikke dur til hvalpe? Jeg kan slet ikke vente til at de blir voksne ;D

• #25   30. okt 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! - ja min race er virkelig nem - og med super sind smiley

jeg kan måske godt lidt følge dig i det, med at vente på at de bliver voksne.. mange ting bliver meget lettere, når først de er blevet opdraget, og har lært de fleste ting som de skal kunne..

-men jeg elsker den succes følelse man får, når man har lært sin lille hvalp en ny ting, eller den der "årh, det er min baby" stolthed man får, når den gør noget rigtigt kært...

men jeg tror også at folk har et helt forskelligt syn på, hvornår det er dejligt at have hund.. vi har jo forskellige "mål" med vores hunde, og bruger dem til forskellige ting..

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#26   30. okt 2011 Den får du jo også når de er voksne ;D
    Jeg lære da stadig Lilly nye tricks, selvom hun snart blir 8 år - og bliver stolt og glad hver gang hun pludselig fatter hvad jeg mener, hehe. Hun er også nemmere at træne som voksen end da hun var hvalp og unghund. Dengang troede jeg at jeg fik en hvalp med sind som Cavalier (som min første hund var) - men det var hun langt fra *GG*

• #27   30. okt 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! - haha, nej jeg kan godt forestille mig, at det var lidt af et "kulturchok" at stå med en hvalp, som var helt anderledes :b
    men hold op, hvor er det altså også nogle flotte hunde du har!! jeg kan godt forstå, at du faldt over den race! smiley

og det er rart at høre, at de følelser ikke forsvinder, selvom hunden bliver voksen - for det er altså noget af det dejligste smiley

• #28   30. okt 2011 hov tastefejl... FOR* ikke over smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#29   30. okt 2011 Det var bestemt ikke nemt - de har været billigt til salg mange gange ;D
    Tak for de søde ord om mine hunde, din Zoe er også super sød. Tanken om at få Cavalier igen, har strejfet mig mange gange - men tror jeg har fundet "min" race smiley

• #30   30. okt 2011 Jeg syntes nu også Boo, score høje point på min nuttetheds tavle ;0)

• #31   30. okt 2011 ..:: <~ Tinna ~> ::.. Tænk før du savler!! - jeg kan godt forstå, at du har haft tanken om at få en cavalier igen, for de er altså skønne..
    men jeg tror også at man ved, når man har fundet "sin" race..

det lyder til, at du har haft din andel af hunde-ballade derhjemme :b men det er vel også noget af det, som er sjovt at se tilbage på senere.. ens hunde skal kunne være lidt på tværs engang imellem, det er jo det som gør, at man holder så meget af dem :b

Kommentér på:
Alt for nuttet :))

Annonce