{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Sterilasition/hvalp/voksen/magt kamp ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har Nova på 2 år. Vi har kun haft hende ½ år, og gennem 1 løbetid, men hun var helt klart mærket, så nu overvejer vi at sterilisere hende...

Derudover har vi Ipsen, hun er 4½ måned, og har læst at en del dyrlæger anbefaler, at vil man ikke have hvalpe, så er det bedst at sterilisere yngst muligt, inden første løbetid, det giver fx en betydelig gevinst i forhold til risikoen for mælkekirtel kræft...

Nu er mit spørgsmål : Jeg har faktisk været lidt bekymret for en eventuel magt kamp, når enten den ene eller anden kommer i løbetid, hvis nu begge stariliseres nu, vil det så ikke ske ????
Mener den lille kommer jo nærmest aldrig til at dufte af voksen tæve så, eller ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilasition/hvalp/voksen/magt kamp ???
  • #2   25. okt 2011 Vi har 4 tæver - to intakte. Ingen af de sterriliserede er blevet hverken fede eller dovne. Ej heller har det rykket på magtbalancen. Nova er stadig "Quenn in the house" og Walle hendes tro væbner. (de 2 sterrliserede)

Vi har ingen kampe af nogen art.Men de får også lov at opdrage og sige fra.

• #3   26. okt 2011 Der er ingen magt kamp mellem dem når de er i løbetid (de er jo en flok) ´Det der er i det at tæven måske ikke er så tolerent og tålmodig som ellers (siger fra).

Kommentér på:
Sterilasition/hvalp/voksen/magt kamp ???

Annonce