{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.188 visninger | Oprettet:

Blod fra tissemanden? {{forumTopicSubject}}

Min forældres westie på snart 9 år er begyndt at bløde fra tissemanden. Det startede i morges, da mine forældre vågnede og det er ikke bare et par dråber, det er forholdsvis meget og helt blodrødt dvs det er ikke sådan lys rødt. Det er hver gang efter han har ligget ned og så er lidt aktiv når han rejser sig at han bløder.
Jeg har selvfølgelig ringet til dyrlægen og hun sagde det lød som en urinvejsinfektion. De havde dog ingen tider i dag, men jeg skulle ringe hvis det blev værre. Min mor ringede så sidst i eftermiddag, hvor hun forklarede det lidt mere detaljeret. Efter hendes forklaring synes dyrlægen/veterinærsygeplejersken ikke længere det lød som en urinvejsinfektion. De har ikke kunne sige noget ud fra det vi har sagt.
Det skal lige siges at udover han bløder så er han helt sig selv. Han spiser og drikker normalt, tisser og går som han plejer + han også vil lege med min hund. Derfor er han ikke kommet akut til dyrlægen.
Min mor har fået en tid til ham i morgen eftermiddag.

Grunden til jeg opretter denne tråd er egentlig for at høre om nogle af jer har prøvet noget lignende med jeres hanhund, så jeg evt bedre kunne finde ud af hvad det var?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod fra tissemanden?
Kommentér på:
Blod fra tissemanden?

Annonce