{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en god dag!
  • #1   22. jun 2006 Jeg har vist ½ års abonnement (måske 1 år?) .. Synes ideen med bladet er kanon, men jeg er ved at brække mig over de millioner af reklamer det blad består af.. Synes det er fint at der er enkelte sider som viser nyheder og andet godt og hvor man kan købe det, men alle de reklamer gør klart at jeg ikke fornyer medmindre de begynder at holde lidt igen med dem.. Bladet er ikke ligefrem gratis, så skulle tror de ikke behøver SÅ mange reklamer...

• #2   22. jun 2006 jeg synes også er det et godt blad men jeg kan kun give karen ret, der er mange reklamer. men jeg synes da ikke bladet er så dyrt når man er abonnement!
    og nej det er heller ikke de bedste artikler altid, men alligevel synes jeg det er et godt blad!

• #3   22. jun 2006 og jeg synes der står nogle ting som er godt at vide om hunden

• #4   22. jun 2006 Christina - jamen vi er slet ikke uenige.. Jeg glæder mig da også uskyldigt til bladet kommer hver måned. Kan godt lide store dele af bladet.. kan jo ikke komme i dybten med så meget sådan et sted, men sådan alt i alt.. men alle de reklamer trækker voldsomt ned.. Jeg betaler ikke 30 kr for at læse annoncer.. prøv at tælle hvor mange sider der er helt annonce og reklame fri....

• #5   22. jun 2006 Tjaaa reklamer er et nødvendigt onde for at bladene kan overleve, tænk hvis de droppede reklamerne og bladet så kostede eks. 99 eller 149 kr. gad vide hvor mange der så ville købe bladet?

Og der er jo ingen der tvinger en til at læse reklamerne i bladet *G*

Man betaler jo også licens og får reklamer den vej.

• #6   22. jun 2006 HVorfor er min ikke kommet?
    HVORFOR!?

AAAARGH!?

• #7   22. jun 2006 Rene : I blad nr 3 er 44 sider (ud af samlede 82 sider) UDEN reklamer.. Det synes jeg faktisk ikke er ret mange... altså 38 sider MED reklamer synes jeg er en temlig stor del...

• #8   22. jun 2006 AnneMie.. Går også og lurer på posten, men plejer først at være her omkring kl 12 så der er håb for man sengelæsning i aften smiley

• #9   22. jun 2006 Karen

Ja det er mange, men der er jo også en hel del udgifter forbundet med at drive et blad.

Som sagt så finder jeg dem som et nødvendigt onde.

• #10   22. jun 2006 Rene - Har jeg også fuld forståelse for, men kan man lave slum ugeblade til ? kr uden så mange reklamer burde de kunne skære bare lidt ned i dem.. bare lidt...

Kommentér på:
en god dag!

Annonce