{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Stjålne hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg synes simpelthen det er synd og skam at folk ikke snart har lært at lade deres hunde blive hjemme når der skal handles også selvom det kun lige er i kiosken....

igen bugner diverse sidder og ikke mindst facebook af efterlyste hunde igen igen.............

Læser man som ejer ikke andres historie eller diverse advarsler om at lade hunden blive hjemme når man handler................ der har snart været i en del i forskellie medier........

Eller tænker nogle at det sker ikke for mig ???? Tja ja jeg forstår det simpelthen ikke...... Hvorfor skal lille Fido med ud og handle ?????

Er det kun mig der sidder med denne undren ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålne hunde
  • #1   13. okt 2011 Næh. Men for mig ser det ud til folk aldrig bliver klogere. Det går jo nok, lige til det så går galt.

• #2   13. okt 2011 Jeg kunne godt tænke mig at hører hvorfor lille Fido skal slæbes med ud at handle..... gad vide om det så er fordi man slipper for en gåtur............

• #3   13. okt 2011 Og ikke nok med at de kan blive stjålet- så koster det kassen, hvis børnene driller og hunden hapser dem.

• #4   13. okt 2011 Lige præcis Julie P, for så er hunden jo lige pludselig blevet " farlig"

• #5   13. okt 2011 Folk kan have mange forskellige grunde til at gøre som de gør.

jeg har ikke Zantos til at stå uden foran brugsen..
    men når vi er på vej til arbejde (han er med mig) går vi lige forbi bageren og det sker at han bliver sat af udenfor imens jeg lige køber et brød.
    jeg kan se ham hele tiden, det går hurtigt og han er okay med det.

der er hunde der er med fordi alternativet er at den hyler eller ødelægger fra ejeren går til han kommer hjem igen

der er mennesker der af helbredsmæssige årsager er nødt til at økonomisere med deres kræfter / energi

jeg synes det er lidt fejt at dømme og skære alle over en kam uden at have snakket med en eneste..

når det så er sagt.. Jeg tør ikke lade min hund uden opsyn...

• #6   13. okt 2011 Vi tager nu også Louie med ud og handle- mest fordi vi kommer hjem og tager ned og handler sammen. Men der går den ene også en tur mens den anden handler

• #7   13. okt 2011 Har tænkt det samme de sidste par dage.. Det er efterhånden så farligt, at lade sin hund stå uden foran en butik, så man bør lade hunden blive hjemme.

Må dog indrømme at jeg godt kan finde på at stille Bertha foran tanken her, da hundekrogen sidder lige ved indgangen (lidt for tæt, så Bertha nærmest byder alle velkomne), og jeg kan se hende HELE tiden.

Men foran et supermarked er simpelthen blevet for risikabelt smiley

• #8   13. okt 2011 Tina- jeg er ked af hvis mit indlæg virker dømmende, jeg prøver bare at få en forståelse for hvorfor hunden skal med ud at handle når det snart er hver dag der forsvinder en hund foran brugsen..............

• #11   13. okt 2011 Mosekonen: det er okay.
    jeg prøver bare at få en anden vinkel med.

Og så tænker jeg også at det er en ting hvad vi herinde ser af stjålne hunde.
    Men der er jo også mennesker der endnu ikke har opdaget hundegalleri og som ikke synes facebook er den bedste gave til mennesket..

jeg ser det ikke i andre medier.. ( men nu køber jeg heller ikke aviser / sladderblade mm. )

• #12   13. okt 2011 Når jeg mener medier tænker jeg lige specifik på den artikel der var lavet i Ekstra bladet her den anden dag, den var advarede mod at lade hunden stå udenfor under indkøb.

• #13   13. okt 2011 Mosekonen.. Og lige nøjagtig den artikel ser jeg ikke...
    jeg ser af og til "spisesedlerne" for disse aviser men jeg køber dem aldrig

• #14   13. okt 2011 Jeg er fuldstændigt hold op med at tage min hund med når jeg handler ind, netop fordi det stigende antal af hundetyverier!

Tør simpelthen ikke længere at lade ham sidde alene ude foran en butik.
    Så kan det godt være at det ville være en god gåtur for hunden at komme med, men så hellere gå en langt tur med ham, inden eller efter jeg har været ude og handle.

Tror virkelig det er enhver hundeejers værste mareridt at komme ud og finde ud af at deres hund er pist væk smiley Jeg blliver dårlig bare ved tanken..

• #16   13. okt 2011 Tina- så får du lige artiklen her smiley

og håber andre herinde vil give sig tid til at læse den http://ekstrabladet.dk/kup/kaeledyr/article1635708.ece

• #18   13. okt 2011 Der er en varevogn der blev stjålet for en del tid siden, hvor der sad en rottweiler blanding på forsædet...

• #19   13. okt 2011 Mosekonen: Tak

Og hvorfor stjæler man hunde ?
    Fordi der er penge i det.
    de folk er SÅ ligeglade med hvilken vare de stjæler og sælger videre når bare der er penge i det

• #25   13. okt 2011 Ih tak for en god debat herinde, fik lige en morfar med hundene hehe.....

men kan se vi alle i bund og grund har samme mening...............

• #26   13. okt 2011 Ville aldrig i mit liv forlade Silje ude blandt fremmede, uden at jeg hurtigt kunne komme hen til hende, og samtidig se hende. Never. Nu er Silje også en rigtig lille klistre-morsyg-vapse, så hun ville heller ikke blive ved en fremmed. smiley Mors lille engel...

• #27   13. okt 2011 Vi kan undre og undre os, men der vil ALTID findes klaphatte der gør det smiley

• #28   13. okt 2011 Fie stod ofte foran kiosken eller det lokale supermarked.

Har aldrig været bange for hun blev stjålet...

Har faktisk altid været langt mere bange for indbrud og de evt. skulle skade hende, eller kortslutning og måske brand til følge...

Tror chancerne for indbrud er langt større end at hunden bliver stjålet foran et supermarked

• #29   13. okt 2011 * CTC *

- Synes godt om.

• #30   13. okt 2011 Rene det tror jeg bestemt ikke! Der er såååå nemt og tager kun lige et par sekunder at snupse en hund der står foran føtex og ingen aner at det ikke er tyvens, så ingen reagerer. Det er alt for nemt.

• #31   13. okt 2011 * CTC *

Det er fint du tror det....

En indbrudstyv kan dirke en lås op på 8-10 sek., det er der heller ikke mange der reagerer på.....

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #32   16. okt 2011 Er der nogen der ved hvad der skete med den Milla hund der blev stjålet?

Den er hjemvendt - men hvad skete der? Der var konkrete beskyldninger og ejeren har ikke meldt ud.

Kommentér på:
Stjålne hunde

Annonce