{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Når jeg går tur med Siljes, plejer det enten at gå godt eller skidt. Enten så går hun bare SÅ flot, og jeg tror hun er lige ved at lære det, hvor hun så dagen efter nærmest går hele turen på 2 ben.

Hvordan kan det være at det svinger sådan for hende? Jeg mener, hvorfor går hun som professionel den ene dag, og som ustyrlig nybegynder den anden dag? Synes det er lidt mærkeligt, og det er jo ikke specielt hyggeligt at gå med en hund der trækker som 10 vilde heste.

- Og jo, hun har sådan 50/50 forstået at man skal gå pænt, stadig i træning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor?
  • #1   12. okt 2011 Selvom Elli er 1½ år, så er der stadigvæk dage hvor hun bare trækker derud af. Og vi har trænet det meget og vi er nok oppe på at 90 % af tiden går hun pænt. Det er noget der kræver tålmodighed og så skal man være meget konsekvent.

• #2   12. okt 2011 Det er præcis det samme her. Molly er lige fyldt et år, og hun går pænt ca 70 procent af tiden..

Jeg har lagt mærke til, at min hund har tendens til at trække på morgen-lufteturen. Hendes trækkeri hænger formentlig sammen med, at hun har mere krudt at brænde af om morgenen end på eftermiddags-turen smiley

• #3   12. okt 2011 Hej Katrine.

Det med at stoppe virker ikke for os, det er skam afprøvet. smiley Hun kommer IKKE ventede i 20 min på at hun kom, og længere tid gider jeg altså ikke bare stå. smiley Når jeg stopper op, giver hun sig til at pive, og det lyder virkelig som om jeg mishandler hende. Det var den første metode jeg prøvede, men for Silje virker den altså ikke så godt, som den måske gør ved andre. smiley

• #4   12. okt 2011 Hvis hun ikke kommer når du stopper, så kan efter nogle sekunder bakke lidt tilbage, og så ville jeg rose hende i starten bare for at kigge på dig.

• #5   12. okt 2011 Årh det var da en god idé. Det vil jeg helt sikkert prøve, det har jeg da aldrig tænkt på før. smiley

• #6   12. okt 2011 Katrine, åh tak. Ja hendes øjne kan få en til smelte, selv i den værste vrede. smiley

Ellers så siger jeg tak for støtten allesammen, tror vi vil starte bakgearet imorgen, og ser om det ikke vil give pote i sidste ende så! Det håber jeg da. Jo - også er jeg egentlig også glad for, at det ikke kun er Silje der har sine træk-ture engang imellem. Men jg må indrømme, at jeg aldrig havde forestille mig, at en lille hund på ikke mere end 6 kg, kunne trække så meget. smiley

• #7   12. okt 2011 Uhh ja, det vil jeg da håbe. Ellers så tror jeg da min arm ryger af en dag. *s* Ej, det skal nok gå godt. Det hjælper altid lidt, at hun alligevel har fattet 50% af, at man skal gå pænt. Nogen gange fiser kommandoerne bare lige igennem hovedet af hende.

• #8   13. okt 2011 Ja nemlig, den har jeg tit tænkt over. For så VAR min arm altså faldet af for længst, og havde måttet gå med snoren i munden.. Av tænder. *G*

• #9   13. okt 2011 Jeg kender det godt.. Nova kan også godt gå pænt, når hun selv vil.. og det vil hun sjældent smiley

Jeg kan ikke bruge nogen af idéerne, hvis jeg stopper eller går tilbage forbliver hun i stram snor, og går i en bue uden om mig og trækker den anden vej..
    Jeg kan i 10-20min holde hende i gå pænt ved hjælp af guffer og klik, men hun bliver træt af det og ignorere mig efter lidt tid..
    Tilgengæld går Dixie altid pænt, medmindre der er noget hun er oppe at køre over.. smiley

• #10   13. okt 2011 Rainbow, det letter mig helt at det ikke kun er Silje der ter sig som en tosse når hun skal gå pænt. smiley

Ps. læææææækre vovser du har dig der. :-))

• #11   13. okt 2011 Nej ikke i dag, da jeg er ved at få lavet fjernvarme nu, så dagen i dag var ikke til det - desværre. Regner stærkt med at starte op i morgen, inde hele "bygge-processen" starter op. :o)

• #12   14. okt 2011 Åh mange tak. Det går fremad. :o)

Kommentér på:
Hvorfor?

Annonce