{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Kan man sætte prop i hunden? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at gå til, Mille fiser, fiser og fiser -og fiser lidt mere.
Det startede i morges, da jeg stod på badeværelset og børstede tænder, Qela lå på måtten og tyggede på et ben, og så listede Mille lige ud omkring, og føj en stank der bredte sig! Det var lige før tårerne sprøjtede ud af øjnene, og jeg blev godt nok færdig med tandbørstningen i en fart!
Nu har jeg så været rundt til alle hestene, hundene har rendt ude og leget både med svigerfars hund og i deres egen have, og ligger nu på langs i stuen.
Men jeg kan ligefrem HØRE gassen gå af ballonen, selvom hun ligger henne ved siden af brændeovnen, for ikke at tale om lugten!
Kan det passe, at en hund skal tage livet af en hel husstand, eller kan man sætte prop i den? :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man sætte prop i hunden?
  • #1   11. okt 2011 ejjjj hehe måske er det maden, når prutter stinker er det fordi maden er i forrådnelse i maven (mener jeg)... kan hun have spist noget som hun ikke er vant til eller snaget i noget hun ikke skulle ?? smiley

  • #3   11. okt 2011 Det er så hyggeligt... smiley




  • #4   11. okt 2011
    Mor til tøserne J og P
    Ha Ha.


  • #5   11. okt 2011 michelle: Ja har en grov mistanke om, at hun har haft snuden for langt fremme et eller andet sted smiley Det er ren nervegas der bliver lukket ud, det er sgu ikke helt normalt smiley

    Mor til tøserne: Ha ha, så må det være slemt smiley

    Rikke B: Jeps, hyggeligt smiley Føj, jeg skal da vist beregne en ekstra udluftning i dag, samt ingen åben ild i huset smiley


  • #6   11. okt 2011 du SKAL have åben ild, det er det der gør at lugten kommer væk, for gassen bliver brændt op så det ikke lugter mere...

  • #7   11. okt 2011 Jeg ved dælme ikke, om det er forsvarligt, Mille kunne jo risikere at få svedet sit lille lyserøde numesnul smiley

  • #10   11. okt 2011 Mig og de 2 brune: Ha ha, jo hvis den ene skal have prop i, så skal den anden vel også smiley Stakkel, det er jo dobbelt dosis! smiley

    Mor til tøserne: Ja så er man ikke ikke tvivl om, hvem synderen er smiley


  • #11   11. okt 2011 hvis du vil have lugten væk, så må du igang med en lighter, det brænder altså lugten væk, så skal selv ikke sætte den for enden at hullet så så vil ilden fise indad....uhhhaa

  • #13   11. okt 2011 Jeg regnede egentlig med, at der skulle tændes op i brændeovnen inden jeg skal ind og handle, så det bliver lidt mere end en lighter smiley
    Men beklumret er her godt nok, selvom soveværelsesvinduet vist stadig er åbent.


  • #14   11. okt 2011 Mor til tøserne: Bette pus da smiley
    Det gør vores hunde heller ikke, men den anden nat var der alligevel en af dem, der ikke har fået gjort sig ren da de var ude inden sengetid, og så lå der ellers en kæmpe hilsen ude på gulvet i køkkenet om morgene.
    Tror igen det er Mille, ellers skulle Qela godt nok være begyndt at lave nogle ordentlige klatter, det er bare mærkeligt, for hun laver ellers aldrig indenfor længere, og selvom hun har sagt noget, så har vi desværre ikke hørt hende, ellers plejer de at komme ud.
    Men det var så slemt, at da de havde været i haven, ja så ville de ikke engang ud til madskålene før jeg havde fjernet klatten smiley
    Jeg var gået direkte ud for at fodre hestene imens de var i haven, jøsses der stank da jeg kom ind igen. Bvadr! smiley


  • #15   11. okt 2011 Vores Alma gør det også nogle gange, hun fiser ikke kun hun skider virkelig som en MAND, og bøvser som også gerne højlydt ret ofte smiley

    Det lyder slet ikke som en hund når hun skider og bøvser smiley


Kommentér på:
Kan man sætte prop i hunden?

Annonce