Kan man sætte prop i hunden? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at gå til, Mille fiser, fiser og fiser -og fiser lidt mere.
Det startede i morges, da jeg stod på badeværelset og børstede tænder, Qela lå på måtten og tyggede på et ben, og så listede Mille lige ud omkring, og føj en stank der bredte sig! Det var lige før tårerne sprøjtede ud af øjnene, og jeg blev godt nok færdig med tandbørstningen i en fart!
Nu har jeg så været rundt til alle hestene, hundene har rendt ude og leget både med svigerfars hund og i deres egen have, og ligger nu på langs i stuen.
Men jeg kan ligefrem HØRE gassen gå af ballonen, selvom hun ligger henne ved siden af brændeovnen, for ikke at tale om lugten!
Kan det passe, at en hund skal tage livet af en hel husstand, eller kan man sætte prop i den? :S
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 577
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
Mor til tøserne J og P
Ha Ha.
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 573
Mor til tøserne: Ha ha, så må det være slemt
Rikke B: Jeps, hyggeligt Føj, jeg skal da vist beregne en ekstra udluftning i dag, samt ingen åben ild i huset
aug 2011
sep 2009
sep 2009
Mor til tøserne: Ja så er man ikke ikke tvivl om, hvem synderen er
aug 2011
sep 2009
Men beklumret er her godt nok, selvom soveværelsesvinduet vist stadig er åbent.
sep 2009
Det gør vores hunde heller ikke, men den anden nat var der alligevel en af dem, der ikke har fået gjort sig ren da de var ude inden sengetid, og så lå der ellers en kæmpe hilsen ude på gulvet i køkkenet om morgene.
Tror igen det er Mille, ellers skulle Qela godt nok være begyndt at lave nogle ordentlige klatter, det er bare mærkeligt, for hun laver ellers aldrig indenfor længere, og selvom hun har sagt noget, så har vi desværre ikke hørt hende, ellers plejer de at komme ud.
Men det var så slemt, at da de havde været i haven, ja så ville de ikke engang ud til madskålene før jeg havde fjernet klatten
Jeg var gået direkte ud for at fodre hestene imens de var i haven, jøsses der stank da jeg kom ind igen. Bvadr!
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 541
Det lyder slet ikke som en hund når hun skider og bøvser
Kan man sætte prop i hunden?