{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.166 visninger | Oprettet:

nogen der har haft en hund med for højt levertal {{forumTopicSubject}}

har en hund, en blaning mellem lab. og new founlænder, på 9 ½ år. i dag skulle han til dyrelægen og vaccineres, var lidt begymret da han i længer tid er begyndt at drikke meget vand og tisse meget, skal også ud en gang i løbet af natten og tisse. og kan bare generalt mærke han er ved at blive gammel.

han fik sin vac., og fik taget en blodprøve og en urinprøve for at se om der var noget.

blodprøven viste desværre et forhøjet levertal, og også et forhøjet antal hvideblodlegmer. de kunne ikke umilbart se noget i hans urin men den blev sendt til dyrkning og det for jeg svar på imorgen.

mit spørgsmål er nu hvilken betydning et forhøjet levertal har, de sagde der ikke var noget at gøre ved det, andet en at han kunne få et special foder. men fik aldrig spurgt hvad det endelig har af betydning for min hund og hans fremtid.

håber nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der har haft en hund med for højt levertal
  • #1   6. okt 2011 Ja min Cæsar havde så højt levertal at det sprængte skalaen da han blev diagnostiseret med leverkræft smiley

• #2   6. okt 2011 har også haft hund med forhøjet levertal og urin problemer... dyrlægen gav et kost tilskud der aflastede leveren og special foder, det gjorde at levertallene blev lidt bedre, men genrelt kan det være tegn på at der er andet galt... det behøver ikke decideret være leveren der er syg.... vores dyrlægen hørte desværre ikke ordentligt på os og hvad vi oplevede til hverdag men så sig blind på behandling af leveren..... der var ikke noget galt med hendes urinprøver, men da de endelig hørte på os som sagde at vi mente der var noget galt med blæren var det for sent... de åbnede hende i januar ca 1 år efter problemerne startede, og da var hendes blære 4/5 kræft tumor og hun blev ikke vækket igen.... dyrlægen undskyldte og indrømmede at han havde fejlet, og direkte anspurgt sagde han at var hun blevet opereret i blæren til start ville hun med stor sandsynlighed kunnet være reddet og fået et ok og længere liv... så jeg ville insistere på en ordentlig undersøgelse af blæren, evt scanning....

• #3   6. okt 2011 Min jack russell havde også for høje levertal, da hun blev gammel. Hun blev aflivet, da der var en stor tumor i leveren

• #4   6. okt 2011 Vores har for højt levertal, det skyldes hans medicin, det viser sig ved han står længe og tisser og drikker en del, men de kan ikke rigtig gøre så meget ved det.

Kommentér på:
nogen der har haft en hund med for højt levertal

Annonce