1.010 visninger
|
Oprettet:
hmm, endnu en gang.... {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at være lidt træt af alle de folk der går rundt på gågader med en hund, som de ikke kan styre. IGEN idag blev min lille pige angrebet af en meget større hund, kunne godt have været noget rootweiler i den.
Ren refleks hiver jeg min hund op til mig, giver hende til mig kæreste og går hen til ham manden og hidsede mig op og råbte af ham...
Det er 2 gang på en uge, min hund bliver angrebet, synes ikke det kan være rigtig altså:S
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.818
Jeg havde en meget oprevet hundeejer i røret forleden. Hendes hund var også blevet angrebet af en staf. bullterrier..................inde i hendes eget hus!
Denne bullterrier havde på en eller anden måde forceret havehegnet og rendt ind i stuen, hvor den umotiveret angreb hendes hund.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.849
Mange hunde er vilde i deres hilsen, og bør derfor ikke hilse på sarte hunde eller bittesmå hunde. Man bør helt sikkert holde sin hund tæt ind til sig, før man ved om den fremmede hund vil hilse. Ikke alle hunde kan hilse i snor.
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Svar: 92
Min mors hund for at tage et eksempel, kan ikke hilse på andre hunde, fordi hun rejserbørster, gør, hopper op og ned og lovre med halen.. Altså fremmede hunde og mennesker bliver forvirret over hvad hendes hensigt er.. og så føler man sig angrebet.. (eller jeg gør)
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 22
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 85
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
hmm, endnu en gang....