{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Hvil i fred Joey {{forumTopicSubject}}

I dag fik Joey fred. Han var faldet ned fra en trappe onsdag efter middag. Været ved 3 forskellige dyrlæger. Indlagt siden i går og i smerte behandling. Det var hans nakke hvirvler der var slået ud af kurs. Og vi valgte i dag at give ham fred. Ikke flere smerter, ingen fortjener så store smerter som han var i.

Joey var en meget fantastisk hund. Hans sind var perfekt og det vil I af Jer derude som har mødt ham vide. Hjemme hos os var han den største putte gris, var der en dyne i en sofa, jamen så var det der Joey kunne findes. Han fandt sig i alt fra de to tøsers side af (Honey og Kayley). Joey var bare den perfekte hund, han elskede alt og alle og var altid glad.

I showringen gjorde Joey det super godt. Hans "karriere" nåede desværre ikke helt toppen da han så brat blev taget fra os. Han var blevet inviteret med til Holland til det store Bull terrier show, hvor han skulle stille i klassen han hunde over 2 år og repræsentere Danmark. Han var så tæt på at blive årets Bull terrier i DTK, men han når desværre ikke de 2 sidste udstillinger.

Det er ikke engang et år siden at vi sidst sagde farvel til en vi holder meget af. November sidste år sagde vi farvel til Misty. Og i år siger vi farvel til Joey, turen går igen til Hedensted hvor vi vil få ham kremeret og hjem til os selv igen.

Der er så mange af vores venner som deler vores sorg. Joeys opdrætter Louise og Trine (som ejer Joeys halvsøster Bertha og altid har handlet Joey i ringen) deler vores sorg. Vil gerne sige tusind mange tak for alt hvad I har gjort for Joey og os. Og vi er så kede af at Joeys rejse allerede skulle ende så tidligt.

Hvis der er en masse der ikke giver mening i det jeg har skrevet er det fordi at mine øjne er fulde af tårer og stadig er rystet over alt dette.

Som det sidste vil jeg sige Tusind tak til Joey. For alt det du har givet os. Jeg er så ked af at jeg ikke kunne gøre mere for dig basse mand. Men kunne se at du havde det så skidt at det eneste der var rimeligt overfor dig var at give dig fred. Alligevel sidder jeg her og tænker gjorde jeg det rigtige for dig. Jeg vil altid huske dig og savne dig. For du var min helt egen lille stjerne. Hvor jeg dog savner dig og det hele gør så ondt. Hils Misty deroppe, jeg ved du har savnet hende. Og husk at kigge til os engang imellem. Du vil altid være hos mig.

:'O(

R.I.P Joey

5-/10-2007 - 30/9-2011

Og hvor gør det ondt, det hele er meningsløst.

Som Louise sagde, man køber ikke en hund, man køber en sorg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvil i fred Joey
Kommentér på:
Hvil i fred Joey

Annonce