{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Arj altså... Nogle der vil bytte hund?? *GG* {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle lige købe lidt ekstra mælk til weekenden og falder så over nogle ferske andelår i Lidl til 10 kr.

Ej, perfekt tænker jeg, det er da lige en lækker lille snack til Buddy.... NOT....

Gider han æde det... Nope... Giver ham lige lidt ekstra tid og ellers må jeg smide det ud.

Og sådan gør han tit med noget, som jeg har købt til ham for at det skulle være lidt noget andet og lækkert smiley

Selv råt okseribben efterlader han efter et par slik indimellem... Øv, øv og øv... Det er derfor mit BARF-projekt faldt fra hinanden, kan godt være BARF er godt for hans tandsten, men det kræver ligesom at han gider spise det...

Men er man på besøg hos nogen, der har billigt tørfoder til hund eller kat stående fremme... Næh, så hugger han det selvfølgelig...

Kræ altså *GG* Vi forstår bare ikke rigtigt helt hinanden Buddy og jeg... *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arj altså... Nogle der vil bytte hund?? *GG*
  • #1   30. sep 2011 Jeg har en hund, som æder alt bare det en gang har mindet om et dyr, som vi kunne bytte? jeg kan tilføje, at der i øjeblikket er min. tre tæver i løbetid i mit kvarter, så han laver ikke andet end at pive og gispe

• #2   30. sep 2011 Bytter gerne med en hund, der kan genkende ordentlig hundemad *GG*

Serverede man måske maden som tørfoder oprindelig... øhm nej... Han burde da kunne lide det rå eller interessere sig for skraldespanden eller noget... Det var da mere naturligt *GG*

• #3   30. sep 2011 Jamen, jeg vil gerne bytte med en kat i løbetid gg

• #4   30. sep 2011 Helle

Hvis den ikke er med killinger, kunne jeg godt overveje det *GG*

• #5   30. sep 2011 Jaja kiggede lige til ham.

200 g andelår med kød blev slikket på 2 gange og efterladt og han ligger stadig og slikker sol oppe i højbedet...

Tsk tsk og fnys siger jeg bare. Så må jeg bare lade være med at forkæle ham jo...*GG*

• #7   30. sep 2011 Daisie

Når han kan finde ud af at spise kyllinge over- og underlår? smiley

Tror det ikke, hehe han gider stort set kun spise kyllingelår og det er altså lidt for ensidig kost til at jeg tør smiley

• #9   30. sep 2011 LOL

Ja, det er jo så lige det med at finde noget, der behager hans gane, hihi.

Han spiser kylling.

Han spiser nogle gange okse, langt fra hver gang.

Han spiser åbenbart ikke and.

Han spiser ikke svin, lam, kallun af enhver slags, hest.

Det er altså bare ikke godt nok. Så er der ikke variation jo smiley Skal ikke have en fejlernæret hund, bare fordi han er sippet *GG*

Han spiser jo alt slags tørfoder, så må jo bare nøjes med at stikke ham et par kyllingelår om ugen så smiley

• #10   30. sep 2011 Og så elsker han simpelthen tyggeben af presset svinehud smiley

Rå ben er ok, hvis de ikke kræver for meget arbejde og de gides ikke hvis der ikke er kød på.

Hehe, jeg har en freak-hund herhjemme *GG*

• #11   30. sep 2011
    Sarah Trebbien R

Det er den ikke smiley

• #12   30. sep 2011 Poul

Jep, det lyder fuldstændig som Buddy. Han får dog aldrig tyggeben med knuder smiley

Men småtspisende, masser af energi, slank uden at være decideret tynd - det passer fuldstændigt smiley Og han vil også helst have madrester i tørfoderet, det er så langt fra hver dag, jeg syntes vi har noget, der er egnet til at blande op.

Går din hund også uden om vandpytterne og alt andet vand?

• #13   30. sep 2011 er der ikke en rar nabohund du kan låne en times tid, så skal du se løjer går straks igang, her havde vi en godt forkælet puddel i pleje.....du kan tro han lærte så sandelig hurtigt at spise sin mad straks den blev serveret for familien rødtop ELSKER mad!!! de går ikke i andres madskål før den er forladt, men så bliver den også tømt, da.

• #14   30. sep 2011 Sådan var min Gizmo også han gad ikke rå ben osv faktisk slet ikke noget man skulle bruge tid på at tygge *LOL*

• #15   30. sep 2011 Naboens katte spiser hans mad, hvis han efterlader den. Jeg prøver at fjerne det inden de kommer ind efter det, for deres ene hankat er aggressiv og angriber Buddy smiley

Men det rører ham tilsyneladende ikke at de tager maden smiley

• #16   30. sep 2011 Helle N

Hvis jeg kunne vælge helt frit, ville jeg gerne have 2 hunde og 2 katte *GG*.

Det er min bedre halvdel så ikke helt med på smiley

Han siger enten 2 hunde ELLER 2 katte. Max *GG*. Ikke huset fyldt med dyr.

Jeg foreslog evt. 1 hund og 1 kat, hvis vi ikke kunne få en omplacerings pembrokehunhund, der passede godt til os. *GG* Men oprettede en profil på kattegalleri og hvis man har indekat, skulle det være bedst at købe 2 killinger, der kunne vokse op sammen. Så det må nok blive til et valg mellem hund og kat, når Buddy er mæt af dage smiley

• #18   30. sep 2011 Hahaha

Bytter gerne med Poulsen *GG* Det er vist så tæt på en pembroke, vi kan komme *GG*.

Kan være hun er mere træningsminded end Buddy er smiley

Og at en hunhund hedder Christian Poulsen er bare for sjovt smiley

• #19   30. sep 2011 Send han på ferie herover. Så lærer han det. Kia er altspisende, så selv vores venner kræsne collie spiser alt her fordi Kia ikke skal have det.

• #20   30. sep 2011 Kia elsker og svømme, tager gerne metal i munden. Rydder gulvet for metalskåle efter de har fået A38 om aftenen.
    Løber gerne gemmen de største vandpytter, eller mudderpøle.
    Mon ikke hun vil kunne lære ham og være hund. Ha ha.

• #21   30. sep 2011 vil da gerne bytte Laika æder alt og jeg mener alt hva mad angår smiley
    men eller kan hun være alene hjemme og hun er renlig . men hun fælder meget :))

• #22   30. sep 2011 samt er Laika god til til at grave have det går bare stærkt smiley du peger bare hvor du vil have gravet og siger mus så er hun igang :))

• #23   30. sep 2011 Hahaha, ja det kunne da være en korthåret collie kunne lære ham nogle fif smiley

• #24   30. sep 2011 Bonnie

Buddy fælder også temmelig meget *GG*

Med noget træning har han også lært at være alene hjemme. Buddy kan også grave, han har bare aldrig sat det i forbindelse med en kommando, der hedder mus *GG*

• #25   30. sep 2011 Laika ved heller ikke hva en mus er tror aldrig hun har set en griner..

• #26   30. sep 2011 Jeg bytter gerne...men Karma rør simpelthen ikke råt kød.....og står bare og glor på mig, indtil jeg fatter at det da skal steges!!

• #28   2. okt 2011 Hehe, der er du heldig Marianne *GG*. Det gør det lidt nemmere at servere noget lækkert smiley

Buddy gad ikke okseribben i dag, så han ligger på plænen og ser på at skaderne hygger sig *GG*.

• #29   2. okt 2011 Min Laban ville heller ikke have rå ben. Han tog fint nok imod dem,mengik så bare ud i haven og lagde dem. Men det kunne hurtigt klares med 5 min i gryden eller 1 i mikroen. Så var det "rå" væk og han spiste demmed glæde.
    Måske det er en collie-ting?

Ville også være lidt god mod de små og købte røgede ben til dem. Men næh nej, det gad de bestemt ikke beskæftige sig med. Til gengæld syntes kaninen at de var super. Øhh, var det dem eller mig der havde misforstået noget?

Kommentér på:
Arj altså... Nogle der vil bytte hund?? *GG*

Annonce