{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Overraskede hundeejere.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg efter jeg fik Chico flere gange oplevet andre hundeejere som er blevet helt overraskede når jeg har ladet Chico hilse på deres hunde, både store som små..
Idag mødte jeg en ung mand med en amstaff, hunden så glad og logrende ud, og i rigtigt legehumør, jeg spurgte ham om Chico måtte hilse på hans smukke hund, han stod helt målløs og spurgte mig så om jeg "turde" det? Nu hvor hans jo var en muskelhund, og Chico kun var en lille hvalp..
For hver gang han havde mødt andre hunde, måtte de ikke hilse på hans pga. racen..
Svarede ham så at den jo så fredelig ud, og jeg hellere ville have at Chico fik lov at hilse på andre hunde, end at han skulle blive utryg ved det fremover.. (:
Og det gik super fint, overhovedet ingen problemer, Chico blev helt legesyg, og sprang rundt på den smukke amstaff, som bare lå roligt og fandt sig i det..

Har dog også oplevet at ejere af andre racer er blevet overraskede når jeg har ladet Chico hilse på deres hunde, fordi de ikke er vant til at hvalpeejere vil lade deres hvalpe hilse..

Er der nogen andre der har oplevet dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overraskede hundeejere..
  • #1   26. sep 2011 Nej, men jeg har oplevet at folk forventer at man vil hilse fordi man render med en hvalp smiley
    Det vil jeg også gerne, men vil gerne at folk spørger først.


  • #2   26. sep 2011 Nope, men jeg har rigtig ofte oplevet, at folk bare tror, at Vaks automatisk kan lide deres hund, fordi han er lille og ser sød ud o.o
    - Han er altså nervøs overfor andre hunde, og går det for hurtigt, så siger han fra, hvilket jo i nogen ejeres øjne er ''EJ, BIDER HAN?!?!!?!??!''
    Ja da, for det er slet ikke jeres egen skyld, hvis den gør? Har han så aldrig gjort.


  • #3   26. sep 2011 C K H: Uhh ja, dem er der også mange af.. Oplevede jeg selv med Chico da jeg lige havde købt ham, havde ham siddende på maven under jakken, pga. det regnede og han frøs og var utryg, og folk kom rendende konstant for at skulle snakke med ham, til sidst måtte jeg bede dem om at gå væk, fordi jeg ku mærke at han ikke var tryg..
    Og der var nogle stykker der fik en skideballe, da de begyndte at ville lyne min jakke ned for at tage ham ud.


  • #4   26. sep 2011 sjovt så lader jeg aldrig mine hunde hilse på andre i snor.. ved ikke om det er unormalt - men har en forestilling om at det nemt kan gå galt smiley

  • #5   26. sep 2011 vi optager sjældent kontakt med fremmede hundeejere. af hensyn til at jeg ikke kender deres synspunkter. men kommer der nogle til os som vil hilse, både dem der spørger først og ikke spørger får de altid lov:) jeg kender mine hunde og de har altid hilst pænt på andre hunde..selvfølgelig holder jeg øje og har ordenligt fat i tilfælde af at de bare ikke kan døge synet af hinanden:)

  • #6   26. sep 2011 Winnie N hehe ja det kan du tro:)

  • #7   27. sep 2011 Jeg har oplevet det mange gange, men også det modsatte, fordi folk har troet at min hund er en rottweiler smiley hehe smiley Her hvor mig og min kæreste bor er der mange store hunde som schæffer, amstaff osv og selvfølgelig skal Max have lov til at hilse på andre hunde store som små, med mindre hundes ejer mener at det ikk er en god ide smiley

  • #10   27. sep 2011 Vi hilser ALDRIG i snor. Og det er uanset om det er en smuk Amstaff eller en grim øh noget andet.. Vi vil gerne snakke når vi er et sted hvor hundene kan løbe fri, men ikke i snor.

Kommentér på:
Overraskede hundeejere..

Annonce