{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfår må man ikke
  • #1   25. sep 2011 Jeg forstår det heller ikke, men har fået at vide at man skal kontakte en admin hvis man er utilfreds for ellers blive tråden slettet pga. udhægning. Denne tråd får nok heller ikke lov til at stå længe smiley

• #3   25. sep 2011 Det ville da være nemmere, hvis der kom en ha'er på banen og forklarede i tråden, hvorfor den blev slettet smiley

• #4   25. sep 2011 MGMB Det gjorde jeg også. Men der blev ikke linket eller nævnt navne i de sidste tråde, men jaja nu vil jeg gå i seng og i morgen har hunden og hvalpene det forhåbentlig godt trods omstændighederne.

• #5   25. sep 2011 Det må man da håbe..

• #6   25. sep 2011 CTC - "Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke" ;o)

• #7   26. sep 2011 Yes, Irene har citeret det rigtige sted.

Det er faktisk en smule irriterende at dette er tråd nr 4 om samme emne, og en HA skal ind og forklare, når svaret står i brugerbetingelserne.

Når man hentyder til en privatperson og/eller forklarer hvordan man kan finde profilen/annoncen/albummet - så hører det faktisk under reglen om udhængning.

Man må GERNE diskutere helt generelt hvor længe en hundefødsel bør vare og hvorfor, men man må selvklart ikke diskutere hvor stor en dyrplager en specifik person er fordi han/hun gør noget specifikt.

Denne tråd ryger desværre samme vej, for eg kan se at

• #8   26. sep 2011 det starter op igen...

(at afslutte sine sætninger, før man trykker på "enter"...)

• #9   26. sep 2011 Eller hvad. Hvis tråden bliver ved "hvorfor må man ikke" frem for at der snakkes om en bestemt bruger/hund, så kan vi vel godt lade den stå. Så slipper jeg også for at fjerne mere eog sende flere pb'er ud (det er nemlig ikke så sjovt som det lyder).

• #11   26. sep 2011 Jeg har også et spørgsmål... Må man spørge, hvordan det går nu, om de lever? Ja nu har jeg ikke skrevet ret meget, men håber da folk får fat i meningen. Det vil jeg nemlig gerne vide. Altså hvordan det går. GG

• #13   26. sep 2011 Daisie - Ja, men nu var det jo et spørgsmål til HA. Det kan de vel ikke svare på går jeg ud fr.a

• #14   26. sep 2011 Altså der er jo tit "Hvordan går det med xxxxxx" hvis f.eks. en hund har været syg. Er de tråde overhovedet tilladte? Det er det jeg gerne vil vide. smiley

• #16   26. sep 2011 jeg så på et tidspunkt i går en hund som lå i fødsel i laaang tid, håber det er gået godt for dem alle morhund som hvalp.. er der nogen der ved noget vil jeg gerne have en pb..

må man skrive sådan??

• #17   26. sep 2011 Nej, ikke i tilfælde hvor brugeren ikke vil diskuteres. Og ikke når vi snakker om slettede emner, da det kan tælle som genpostning/fortsættelse af emnet.

Har nogen frivilligt lagt op til at man følger deres fremskridt (sygdom, stævne el.lign) så er der ikke noget problem, men det giver stadig bedre mening at man følger op i den oprindelige tråd end at man opretter en ny for at diskutere personen.

Ellers kommer man altså længere med at få svar hvis man skriver en PB til hundens ejer. De må da vide det bedre end HG's øvrige brugere.

Men altså, man må som sagt gerne oprette generelle tråde, a'la "hvor mange kuld må en tæve få", kontra "jeg har set en annonce med schæferhvalpe hvor tæven er på kuld nr 25, hvad synes i om det".

• #18   26. sep 2011 Ligger man ikke op til det ved at ligge det så officielt ud på HG med tonsvis af logmenter, en tråd om fødslen og et fotoalbum fyldt med billeder? smiley Så er det da klart at folk får øjnene op for det.

• #19   26. sep 2011 At folk får øjnene op for ting giver ikke licens til at snakke om enkeltpersoner. Vil man diskutere fødsler/racer/træning/fodring er det helt i orden - vil man snakke om hvor forfærdelig en person er ud fra en specifik tilgang til emnerne kan man ikke gøre det i forum.

Hvis nogen oprettede en tråd om en af deltagerne i denne tråd, med henvisning til at vi jo selv havde skrevet indlæg i forum, eller lagt billeder i vores hundeprofiler/albums, som man kunne få øjnene op for, så ville det hellere ikke være i orden. Hvis vi vil have vores opførsel eller holdninger herinde påtalt kan vi allesammen selv oprette en tråd om det og spørge.

Vil ejeren have råd i forbindelse med en specifik hændelse kan han/hun selv oprette en tråd, og hvis brugerne gerne vil hjælpe er det mere sandsynligt at det ses i vedkommendes indboks end i store forum.

Der er sådan set ikke rigtigt nogen grund til at oprette tråde om folk herinde - for man har mulighed for selv at kontakte dem. Kan man ikke det er det fordi ens kontakt er uønsket, og det burde man respektere.

• #20   26. sep 2011 det sgu lidt sjovt som der er forskel på folk herinde,,,,,det ikke altid de slettes,,,men husker der i tråden var link til hendes album så er der jo direkte link til brugeren

• #21   26. sep 2011 Tak for svar

Kommentér på:
Hvorfår må man ikke

Annonce