26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Har jeg nu husket det hele? (udstilling) {{forumTopicSubject}}
Puhhh er ved at gå til af nervøsitet lige nu.. Skal til skue med Kashmir for første gang i morgen, og lige nu sidder jeg bare og bider negle prøver på at overbevise mig selv om at det nok skal gå godt..
Nå men har selvfølgelig pakket en taske til i morgen, og vil bare lige høre om der er noget jeg mangler ;O)
Har pakket:
DKK-bog med stamtavle og sundhedsbog
Høm-høm poser
Køkkenrulle
Børste og kam
Udstillingsline
Bur + pude
Lagen til at putte over buret
Stole
Godbids taske med pølser og bacon
Sodavand
Slik
Bilen er tanket, der er købt ekstra smøger, tøjet langt frem, hunden blevet mishandlet med et bad...
Noget jeg har glemt? ;O)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 249
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Arhhhh for pokker, har selvfølgelig ikke nogen holder eller sikkerhedsnåle, men må lige se om min veninde jeg skal have med ikke ligger inde med et par nåle :O)
Armani og Camilla M
Mange tak :O)
Hundemutter:
Nååå ja hunden! det var en god idé at huske hende *G*
Godt humør har jeg næsten altid, det er bare meget værre med de der nerver af stål *G*
Karin:
Vi skal ind omkring kl 11, kommer i og kigger? ;O)
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
held og lykke
jan 2008
Snakkede med dyrlægen og han ville desværre ikke udskrive noget af det der beroligende de bruger til elefanter til mig, så må nøjes med Imodium i tilfælde af at maven går helt amok *G*
Og rigtigt mange tak :O)
Lena:
Mange tak :O) Og hvor var det sødt sagt af Irene, havde aldrig troet at jeg skulle blive en af de der ustilillings-tosser, men allerede inden at Kashmir og jeg har været til vores første skue sidder jeg og glæder mig til at vi skal til Herning *G*
jan 2008
Det var ærgeligt, men så må du jo bare komme og heppe på os når vi skal afsted igen ;O)
mar 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 863
Og tak for sidst
Det skal nok gå, du er ikke den eneste som er nervøs...
Men husk nu hunde og dig selv.
Også ses vi jo .)
jan 2008
Haha Lena, så tør jeg næsten ikke fortælle hvor lang tid jeg har brugt på at finde ud af hvad jeg skulle have på, og bestemt heller ikke hvor meget tøj jeg har været igennem og udsat mine venner for at se før jeg var bare nogenlunde tilfreds (og forresten stadig ikke er helt tilfreds med mit valg) *GG*
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Har jeg nu husket det hele? (udstilling)