{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

så glad for vagthunden BamBam {{forumTopicSubject}}

var hos min mor igår da min datter synes det er rigtig hyggeligt at være der og se disneysjov.. om aftenen sku jeg så lige ud og lufte de to dejlige hunde, mens min mor var hjemme med min datter.. jeg er ikk vild med at gå når det er mørkt men de ska jo ud og aftentisse de 2 herre og afsted kom vi. jeg ville gå den tur jeg normalt går når jeg er hos min mor og kom op til en smal sti uden belysning og tænkte ikk videre over det. havde musik i ørerne og gik og kiggede på hundene. da jeg kigger op ka jeg se en i den anden ende af stien oppe hvor der er belysning igen. troede det var en der os var ude og gå aftentur og tager den ene hørertlf ud af øret (er jo på landet hvor man plejer at hilse på hinanden). men opdager så at han løber. han løber lige mod mig og jeg går ind til siden, så jeg ikk står i vejen. troede det var en der var ude og jogge en aftentur. men han sigter så ind mod mig igen og finder så ud af at han ikk løber, han spurter afsted så hurtigt han ka. jeg aner ikk hva jeg ska gøre og mit hjerte sidder oppe i halsen. med det samme jeg blir bange viser BamBam tænder og gøer af ham og han drejer og løber forbi.. Timon havde gemt sig bag mig, tror han fik lige så stort chok som mig.. turde ikk gå tilbage af stien igen så gik en lang omvej hvor der var lys hele vejen, men Timon blev ved med at gå og kigge bagud hele tiden.
men hva fa'en var der sket hvis ikk BamBam havde givet lyd fra sig??

men behøver jeg at sige at jeg var rigtig rigtig glad for at ha BamBam med..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så glad for vagthunden BamBam
Kommentér på:
så glad for vagthunden BamBam

Annonce