{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg er kommet i den forfærdlig situation at jeg ikke kan få en hund pga. jeg bor i lejlighed og der må man ikke have hund. Jeg har ønsket mig en hund i lang tid og har elsket hunde hele mit liv.
Jeg har både spurgt min far (som lovede mig enhund) her for et år siden, fordi vi skulle flytte i hus, men han havde ikke tænk over konsekvenserne, at det jo var ham som skulle tage sig af den og passe og pleje den, så derfor blev det ikke til noget.
Og så spurgte jeg min mor, som nu bor i lejlighed, stor dejlig, lys lejlighed, hvor jeg havde mine fantasier om at få en hund. Og derfor spurgte jeg lejlighedens bestyrelse, men svaret var nej, og atter nej.
Og efter jeg heller ikke kunne få hund der, blev jeg selvfølgelig verdens ulyggeligste pige! (ØV!!)
Og så snakkede jeg med min mor om problemet, for jeg var gået hen til at være en trist og en smule indelukket person fra at være en glad og frisk pige!
Så derfor kontaktede jeg Roskildes dyrinternat og spurgte om jeg kunne hjælpe til der ude, de var venlige og takkede for at jeg havde spurgt, men svaret var nej, endnu engang! Og nu er jeg altså fuld stændig brugt op!
HAR I NOGLE FORSLAG TIL AT JEG KUNNE KOMME TIL AT LAVE NOGET MED HUNDE??!
For jeg gider altså simpelthen ikke vente i mange år til at jeg får en hund, det er et af mine STØRSTE ønsker!
Hvis jeg havde en hund ville jeg gøre min hund så glad for at leve og være til, evt. gå et agility med den og hvalpetræning (i starten!) og samtidigt være en god familiehund, jeg kunne tage med ud til min far i weekenderne,.. den ville også få en rigtig gammeldags jægerlig opdragelse, for min far er tidligere jæger og han har haft jagthund før... så altså hunden ville få et alle tiders liv.

- Hvad tænker I?
- Kan I hjælpe mig? (evt. nogle forslag?)

Eller syntes I dette her er noget være plat?
Kærligst fra Ida marie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.
Kommentér på:
Hjælp.

Annonce