4.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Flåtmiddel- bedst og billigst Flåtmiddel- bedst og billigst

Ja der er jo TBE i mit område, så vi skal have handlet lager af flåtmiddel ind.

Men hvad er bedst?
Og hvor er det billigst at købe?

Naturhalløj (hvidløg etc), som skal på hans mad, dur ikke, da vi ikke styrer hvor meget han spiser hver dag. Det skal være pipetter, og det skal bare virke!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flåtmiddel- bedst og billigst
  • #1   22. sep 2011 Bayvantic - det stærkeste af de almindelige flåtmidler.

• #2   22. sep 2011 Det er meget individuelt hvad der virker. På mine hunde er Frontline Combo helt klart bedre end Bayvantic. Så jeg tror bare I skal prøve jer frem.
    Jeg tror der er meget lille prisforskel på produkterne, medmindre du kører til udlandet og shopper.

• #3   22. sep 2011 Jeg synes at det eneste der RIGTIG virker på Charlie er Bayvantic.

• #4   22. sep 2011 Og det eneste der rigtigt virker på mine 4 er Frontline. Der er ingen gylden løsning eller et produkt, der trumfer alle andre. Det handler om at finde det, der fungerer bedst på ens egen hund - især når det er så vigtigt som netop nu.

Jeg har også intensiveret behandlingen af mine og giver hver 4. uge i stedet for hver 6. Jeg er blevet totalt panisk efter de TBE tilfælde.

• #5   22. sep 2011 Jeg har før brugt Frontline- og der fandt vi en KÆMPE grå og ulækker satan på hans hale, som jeg ved, har siddet der, før vi dryppede og i hvert fald en uge efter. Men jeg ved ikke, om det er fordi han har så meget pels- eller faktisk så ved jeg ikke rigtig, hvordan det der stads det virker, når man drypper det i nakken.

Sidder og kigger nu. Lyder det her ikke meget imponerende smiley

Shoo! TAG ™ skaber et effektivt elektromagnetisk felt, og udnytter energien fra det bio-energifelt, der omgiver alle levende væsener.

Der skabes således en frekvens barriere, som blokerer for små-insekternes plagen.

• #6   22. sep 2011 Du skal bruge aldrig bruge Frontline, men Frontline Combo. Det dækker meget bredere.

Det der shoo! Tag giver jeg ikke fem flade ører for! En fiks idé og der er tilsyneladende ingen som kan give en videnskabelig forklaring på hvordan det virker.

• #7   22. sep 2011 SR: Det var combo vi brugte. He he nej det der shoo! Tag lyder meget... TV-shop agtigt

• #8   22. sep 2011 Mine erfaringer....
    Forskellen på Frontline og Bayvantic er, at med Frontline bider flåterne alligevel, falder af og dør. Med Bayvantic bider de slet ikke, og faren for overført sygdom mindskes endnu mere.
    Med begge midler kan man jo godt finde flåter i pelsen alligevel.
    Det er det jeg vurderer midlets virkning ud fra.

Jeg har prøvet en Tag (den hed ikke Shoo) - kan ikke huske navnet, men virkningen var tvivlsom, fandt to fede flåter der sad og "hyggede sig". Har også prøvet noget lignende til heste mod flyvende insekter, må indrømme, at jeg heller ikke der blev imponeret.

Kunne man bare finde et middel, der var uskadelig for hunden og som samtidig virkede, please.....

• #9   22. sep 2011 det skal virke, så de ikke bider på- for TBE smitter så snart den bider i modsætning til borelia, som skal sidde i 12-14 timer

• #10   22. sep 2011 Jeg kan se, at man kan spare gode penge ved at bestille Frontline på amazon.co.uk

• #11   22. sep 2011 Ja, det er godt nok noget billigere. Der kan man også købe det der effipro - er der nogen, der har prøvet det?

• #12   22. sep 2011 Jeg er meget tilfreds med det her: http://www.bigbullies.dk/shop/plejeprodukter-til-hunden/biocide-antiparasit-pipetter-til-hund-5stk.aspx

og så er der ingen gift i det betyder rigtig meget for mig smiley

• #13   22. sep 2011 Rokoko; Er de gode? smiley Er nemlig også på jagt efter nogle der ikke er fyldt med giftstoffer

• #14   22. sep 2011 det syntes jeg bestemt de er, vi går ihvert fald aldrig tilbage til de stærke loppeog flået middler mere....

det eneste minus er de skal dryppes hver 14 dag...

• #15   22. sep 2011 købte i går Bayvantic ved dyrlæge, har tidlige brugt Frontline, spurgte om forskellen , og den er netop at med frontline kan flåten godt bide på at sidde lidt... med Bayvantic skulle de angiveligt ikke bide på overhovedet....

• #16   22. sep 2011 Hanne: og det er dét vi skal bruge smiley Jeg køber bayvantic i dag. Der er ikke noget at spare ved at købe det på nettet i forhold til min lokale godbidspusher, så vi skal i dyrehandel, når jeg får fri smiley

Kommentér på:
Flåtmiddel- bedst og billigst

Annonce