{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

ka ikk li yngre hunde.. {{forumTopicSubject}}

har et problem med min vovse. han er rigtig god til at være sammen med andre hunde og er lidt atypisk shiba på det punkt;-) han elsker at lege med andre hunde, men har et problem. han er aggresiv overfor yngre hunde end ham selv.
han er vant til at være sammen med andre hunde i hundeskoven og her hvor vi bor (vi har 8 hunde her i huset, som kommer ud og lege sammen).
den ene er så lige kommet til og er 13 uger og ku godt tænke mig at få nogle måder jeg måske ka træne ham væk fra at være så agressiv overfor yngre.
ved godt at han jo er en shiba og derfor er lidt sin egen, men måske der er noget der ka hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ka ikk li yngre hunde..
  • #1   21. sep 2011 Er det ikke bare fordi han viser dem at han er ældst så han bestemmer?

• #2   21. sep 2011 Beskriv en situation detaljeret så er det meget nemere at rådgive di korrekt Pernille

• #3   21. sep 2011 Gerne lidt flere detaljer. smiley

Er han decideret aggressiv eller er det fordi han kan "bestemme" over dem? Eller er det fordi de er for vilde og det gider han ikke?

• #4   21. sep 2011 feks vores nabos lille ckc var ude og gå og det var jeg os. vi når hen samme sted og det første bambam gør er at rejse alle børster og bider ud efter smiley.. smiley piver højt som hvalpe nu gør når de blir forskrækket men bambam fortsætter bare med at knurre og prøve at bide (har fat i ham der, for at der ikk ska ske smiley noget). men det samme gjorde han ved niko, den dobermann hvalp der lige er kommet.. så virker ikk som om det er for at vise dem at han bestemmer for de viser tydeligt at det er ham der bestemmer allerede når han er på vej over mod dem.. og det er ikk fordi de løber rundt. de har begge været meget rolige når han har været der..

Kommentér på:
ka ikk li yngre hunde..

Annonce