{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bayvantic ?
  • #1   16. sep 2011 Jeg har ikke prøvet det, katte kan dø af det og vi har kat i huset =)

Jeg bruger Advocate til Kaoz, det er på recept fra dyrlægen og tager også hjerte-lungeorm, skab og en masse mider =)

• #2   16. sep 2011 Jeg bruger bayvantic, virker super godt. Især hvis man skal rejse sydpå med vaps er det godt, fordi det også tager myg og sandfluer (mener jeg det er) (vist nok som det eneste??)

Men ja, hvis man har kat derhjemme er det ikke så godt at vælge, da katte er rigtigt overfølsomme overfor det. smiley

• #3   16. sep 2011 Okay, tak for svar smiley

Synes det lyder lidt vildt at katte ikke kan tåle det. Mine forældre har kat, og Simba kommer med der hjem, så det kan da måske godt være et problem med bayvantic så.. hmm... Måske Advocate er bedre at bruge så smiley

• #4   16. sep 2011 Hvis du giver hunden bayvantic og venter 3 dage med at besøge forældrene med missen burde der ikke være nogle problemer =)

• #5   16. sep 2011 Okay, sad også lige og tænkte på det. Så er det jo en mulighed alligevel smiley Hvor ofte får din hund behandling med Advocate ? smiley

• #6   16. sep 2011 Kaoz får en pipette efter behov.. Han klør sig vanvittigt når bare 1 loppe er på besøg.. Jeg tror sådan en pakke med 3 i holder næsten 1 år, men vi giver så heller ikke om vinteren jo =)

• #7   16. sep 2011 Okay, så holder det da rimelig længe smiley Nej, det er nok begrænset hvor mange småkravl der er på spil om vinteren smiley

• #9   16. sep 2011 Jeg har ikke de store problemer med lopper efter vi skrottede Frontline og prøvede Advocate...

Katten har aldrig lopper, og hun kommer ellers ud og jage og lege gemme med fugle og mus ; )

Men HAR vi lopper kan det ses med det samme.. Så jeg HADER når folk kommer på besøg og live nævner deres køter har lopper... Nå, men vi har gulvtæpper og nu OGSÅ lopper, tak for ingenting =/

• #10   16. sep 2011 Bruger ikke Bayvantic da jeg har kat og min hund ikke kan tåle loppemidler ...

Bayvantic har ry for at forårsage frygtelige brandsår i et urimeligt omfang: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1362721.ece

Ville nok vælge Advokate ...

• #11   16. sep 2011 Inge N: Det lyder da ikke for godt, kan godt forstå du ikke bruger det igen smiley Underligt med den reaktion hvis det ikke havde været der før..

Nina: Nej, lopper er noget fanden har skabt, så vil også meget gerne undgå at det kommer indenfor i vores hus og at Simba skal døje med dem smiley

Men helt ærligt - efter min mening så besøger man da heller ikke andre hvis man ved at ens hund har lopper !

• #12   16. sep 2011 Sanne M: Hold da op. Det ser godt nok skræmmende ud, og så er artiklen lige med en bomuldshund som Simba jo er..

Tror da at jeg vil overveje at bruge Advokate istedet smiley

• #13   16. sep 2011 Ja det er ret uopdragent... Jeg fik besøg af et par hunde... efter 2 timer forklarer de at hundene ikke kan komme til træning fordi de har kennelhoste !!

Jeg blev SÅ rasende, det er sgu da uartigt og tankeløst at tage sin smittefare-hunde med til andre hunde fordi det lige er hyggeligt =(

• #14   16. sep 2011 Ja, det er godt nok uopdragent, hold da helt op. Burde man ikke tænke at når ens hunde ikke må komme til træning pga. sygdom, så må de nok heller ikke besøge andre hunde. Utroligt at man ikke tænker længere smiley Forstår godt at du blev rasende, det var jeg bestemt også blevet..

• #15   16. sep 2011 Jeg ved ikke om mit hjem og min hund ikke lige tæller med lopper, smittefare og hunde der har været i stalden og rulle sig i en mødding.. Men sådan nogle hunde kan folk altså godt lige finde på at tage med... indtil jeg bliver muggen og taler med store bogstaver smiley

• #16   16. sep 2011 Bruger frontline og det virker..

Toby havde rigtig mange flåter 5-10 stykker og vi måtte ikke fjerne dem for ham. så fik han frontline og han har ikke haft en siden.. så det virker...

• #17   16. sep 2011 Vi bruger Frontline Combo Vet som vi er blevet anbefalet af dyrlægen at bruge, ingen problemer, der er også en anden, men Combo Vet er den bedste af dem.

• #18   17. sep 2011 Hej
    jeg tror vi er mange forskellige erfaringer om bayvantic smiley Jeg har selv lige haft en dårlig oplevelse med det og det er røget i skralde spanden på stedet:(
    skrev i et indlæg den 14/9 med overskrift : urolig hund. og der er der også forskellige meninger.
    Han har det fint i dag men er meget følsom ved nakke og skuldre hvor det er dryppet.

• #19   17. sep 2011 Sorry D. 9/9 emne : Bayvantic. smiley

• #20   17. sep 2011 Nina, det lyder da til at du har en masse "sjove" gæster på besøg. Måske du skulle overveje at sætte et skilt op med at hunde med lopper, smittende sygdom og møgbeskidte ikke må komme ind, så forstår de det måske smiley

Synes efterhånden jeg har hørt at der er en del der har haft dårlige oplevelser med bayvantic, så tror da at vi vil bruge noget andet, vil jo nødig at vores lille hund skal have dårlige oplevelser med det smiley

• #21   17. sep 2011 Hej folkens.

Min lille hund, har problemer med lopper. Vi har altid haft brugt
    Frontline Combo Vet.
    men for et godt stykke tid siden, fandt vi ud af, at det ikke virker på min hund længere smiley
    Så vi prøvede at købe Bayvantic, for og se om det virkede. Men det gjorde det, desværre ikke. Så har vi prøvet med noget loppe shampoo men det virker sku heller ikke. Og nu er hun bare fyldt med lopper, så det siger spar 2.

Nogen der har et forslag til hvad jeg kan give min elskede hund, så hun slipper for alle de lopper.? Har nemlig næsten opgivet håbet om at få hende loppe fri, men hvis nogen af jer kan hjælpe, vil jeg blive rigtig rigtig glad

• #22   17. sep 2011 Charlotte H du kan jo sprøjte hvor hun færdes mest - kurv osv. lopperne er jo mest i omgivelserne hvor de så vil dø.... kæm hende når du alligevel nusser hende, så får du dem der er på hende, håber det vil lykkes dig at få dem væk :o)

Kommentér på:
Bayvantic ?

Annonce