3.541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Tårnhøje levertal og nyretal Tårnhøje levertal og nyretal

Så er den desværre gal på igen.

Den gang med lille Freja. Hun er på kort tid blevet rigtig skidt. Hun fik et anfald hvor hun kastede op, rystede, lidt hævet i maven og ondt når man trykkede på den.

Hun har været indlagt, og de har taget en masse prøver. Og de vidste at hendes levertal var tårnhøje, og den ene nyre var også meget belastet.

Hun er jo en ung hund på to år, så synes det er vildt at hun har det allerede. Jeg tænker lidt om det kan være kræft ? Og det vil dyrlægen ikke udelukke. Men det kan jo også komme af noget andet. Og derfor har hun også fået taget nye prøver i dag, som vi for svar på her i eftermiddag. Hun er kommet på skånekost, men hun er overhovedet ikke sig selv. Hun render forvildet rundt. Hun er konstant sulten og jager efter mad hele tiden, drikker meget, har feber, og hende adfærd er overhovedet ikke som den plejer at være. Hun ryger meget nemt oppe i den røde felt og bliver arrig.

Ville egentlig bare høre om der er nogen der har oplevet noget ligende eller har erfaringer med leversydomme ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tårnhøje levertal og nyretal
  • #2   15. sep 2011 min hund for mange år siden fik det også i en alder af ca 6 år,,hun var ikke sig selv og vi fik hende chekket

Hun kom på skånekost og gik igennem en masse test blodprøver og fulgte hendes tal
    i løbet af 14 dage blev de normale igen og det skete aldrig igen
    Jeg fodrede dengang med chappi og dyrlæge mente det var grunde,,,jeg skiftede til dyrlæge foder og hun blev som sagt aldrig syg igen

Kommentér på:
Tårnhøje levertal og nyretal

Annonce