Tårnhøje levertal og nyretal Tårnhøje levertal og nyretal
Så er den desværre gal på igen.
Den gang med lille Freja. Hun er på kort tid blevet rigtig skidt. Hun fik et anfald hvor hun kastede op, rystede, lidt hævet i maven og ondt når man trykkede på den.
Hun har været indlagt, og de har taget en masse prøver. Og de vidste at hendes levertal var tårnhøje, og den ene nyre var også meget belastet.
Hun er jo en ung hund på to år, så synes det er vildt at hun har det allerede. Jeg tænker lidt om det kan være kræft ? Og det vil dyrlægen ikke udelukke. Men det kan jo også komme af noget andet. Og derfor har hun også fået taget nye prøver i dag, som vi for svar på her i eftermiddag. Hun er kommet på skånekost, men hun er overhovedet ikke sig selv. Hun render forvildet rundt. Hun er konstant sulten og jager efter mad hele tiden, drikker meget, har feber, og hende adfærd er overhovedet ikke som den plejer at være. Hun ryger meget nemt oppe i den røde felt og bliver arrig.
Ville egentlig bare høre om der er nogen der har oplevet noget ligende eller har erfaringer med leversydomme ?
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
Hun kom på skånekost og gik igennem en masse test blodprøver og fulgte hendes tal
i løbet af 14 dage blev de normale igen og det skete aldrig igen
Jeg fodrede dengang med chappi og dyrlæge mente det var grunde,,,jeg skiftede til dyrlæge foder og hun blev som sagt aldrig syg igen
Tårnhøje levertal og nyretal