{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.880 visninger | Oprettet:

Spiser opkast {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ..

Jeg har netop fået en besked om, hvorfor hunden spiser sit eget opkast.
Jeg har en bekendt, hvis hund har kastet op 4 gange her til morgen og er begyndt at spise det bagefter ..
Hvorfor gør de det?
Jeg er ikke i tvivl om, at de gør det ..
Men det er mere forklaringen bag :o)

Og I behøver ikke nævne dyrlæge osv., det har jeg sagt . Det er mere forklaringen på, hvorfor de egentligt spiser deres opkast.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser opkast
  • #1   15. sep 2011 Inga N: Okay ..

Og så lige et tillægsspørgsmål: Er der ikke altid en grund til at de kaster op?
    Her tænker jeg, at enten er det tom mave = mavesyre . Eller de lige har spist, leget vildt el. lign. .. De gør det vel ikke bare ud af den blå luft?

• #2   15. sep 2011 Inga: Jeg ved godt, der kan være mange grunde :o)
    Det var mere at de vel ikke gør det uden grund?
    - Det havde min bekendte fået at vide, hvortil jeg skriver at det har jeg godt nok aldrig hørt om ..

• #3   15. sep 2011 Hmm. Vi har engang imellem en gris med "forsnævret spiserørsudmunding" . De kaster også op. For maden kan ikke komme igennem hullet og ned i mavesækken. Maden er blevet mere eller mindre flydende af det så grisen spiser det igen. Og denne gang kan det bedre komme igennem. (P.S grisen bliver aflivet for ellers ville den sulte ihjel med tiden)

• #4   15. sep 2011 En hund spiser sit opkast, fordi den er bygget til ikke at lade næring gå til spilde. Dog kan den fravige denne regel hvis den f.eks. kaster op fordi den har det skidt i maven. I USA giver man langt oftere kemo til hunde, og en hund på kemo der har kvalme, spiser sjældent sit eget opkast

• #5   15. sep 2011 Super duper ..
    Tak for svar smiley
    De er givet videre.

• #6   15. sep 2011 Det kom frem lidt efter at det var i forbindelse med at han havde spist og fået noget medicin ..

Kommentér på:
Spiser opkast

Annonce