{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.849 visninger | Oprettet:

Dyretolk - så er det prøvet. {{forumTopicSubject}}

- Jeg havde i Søndags besøg af en dyretolk. Det var en fed men samtidig lidt syret oplevelse.

Oda (voksen mops på 4år) Havde om morgen (søndags) kastet op, min tanke var at hun havde slogt sin mad for hurtigt...

Dyretolken kommer lidt over middag, og det første hun siger inden vi er gået rigtig i gang, "den store, har ondt i maven" altså Oda.

Hun skal have deres navne, og deres alder.

Vi startede med Oda, dyretolken satte sig først på gulvet, begge hunde opsøgte hende med korte mellemrum.
"Oda er en meget dominerende tæve - hun kan godt lide /nyder at få andre hunde kørt op i en spids.Hvis Oda var et menneske var hun en lidt hård type kvinde, som ikke er bleg for at slå fra sig..
HUN skal mentaltrænes, hun bliver ikke rigtig træt(hun forklarede at hunde har to centre i hjernen, et beredskabs center - hvor man hele tiden er på vagt, og et afslapnings center, hvor man slapper totalt af.. ( Oda er meget på vagt).
Oda fortæller at jeg har tænkt over en operation hun ved dog ikke om det omhandler hende eller jeg. Jeg fortæller at jeg har overvejret at få Oda steriliseret, da hun gang på gang bliver flask drægtig) Dyretolken siger at jeg skal fortælle Oda om indgrebet inden dagen kommer, som var hun et barn.
Oda ser Asta som en meget lille hvalp, 8uger gammel. Hun er meget glad for Asta, og hun er glad for at "JEG" løser problemerne inden de opstår mellem Oda & Asta. Oda er meget glad for mig,
Hun skal have sin mad flere gange dagligt og gerne med kogte grønsager ved, da det ellers er for hårdt for hendes mave. Har du skiftet foder for nyligt spørger dyretolken pludseligt? - Ja svare jeg.

Asta er 8mdr.
Asta ved godt at hun er nederst i forhold til Oda, Asta ser sig selv som en 6ugers hvalp, og derfor lader hun Oda vaske hende konstant. Hun er meget god til andre hunde, især helt små hvalpe - da hun ser sig selv som lige med dem.. Hun vil gerne løbe agility på et for sjovt plan når hun er gammel nok, hun er ikke vild med at stå på bord (det siger hun inden jeg fortæller at når vi er på udstillingen grummer hun rykken så snart hun står på bord.)
Asta er meget glad for Oda..
Jeg spørger om Asta har ondt nogen steder ( undlager at sige at hun har kennelhoste-hun hoster ikke konstant) Dyretolken siger hun havde kort tid ondt, men når du opdager det og tager hånd om problemet, så gør det ikke længere ondt, den kærlighed du udviser for dine hunde helbreder der hvor det måtte gøre ondt, dine hunde ved at du vil dem det bedste..

Begge hunde blev healet efterfølgende.

- Og var meget trætte hele søndagen...

(tirsdag - igår) Købte jeg et hundespil- og prøvede at spille med oda, og det var en super oplevelse.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyretolk - så er det prøvet.
  • #1   14. sep 2011 Spændende spændende!

Vi talte med én på et tidspunkt, da konflikterne mellem Lanka og Punktum var værst, og vi var villige til at prøve hvad som helst. Men vi fik desværre ikke rigtigt noget brugbart ud af det.

• #2   14. sep 2011 nu kan jeg ikke se hvor i landet du bor.... hvor kom hundetolken fra ??? det ville jeg gerne prøve til mine hunde, specielt den ældste som har været en masse igennem er vi i tvivl om hvorvidt hun er glad eller ej...

• #3   14. sep 2011 Jeg bor i Næstved - Dyretolken kom fra Norge.

Dyretolken's hjemmeside : www.aviante.no

• #4   14. sep 2011 ja jeg ville også gerne vide hvem det er, for kunne virklig godt tænke mig at prøve med mine hunde.

• #5   14. sep 2011 undskyld jeg spørger ind til det, men hvad gav du for at få hende til landet?

• #6   14. sep 2011 Jeg vil også gerne vide hvor hun kom fra? Og hvad i gav for sådan en omgang?

Synes at det er vildt spændene, og kunne godt tænke mig at prøve det til mine piger :O)

• #7   14. sep 2011 hmm, ja vil også gerne vide om prisen, lyder dyrt....

• #8   14. sep 2011 Hun kommer til dk igen til Næste år, det er min veninde som kendte hende, så hun samlede en flok hunde og heste mennesker på bestemte dage, så Grethe Lis (dyretolken) kunne behandle os alle nu hun var i DK -

Min veninde var hos hende i går, hun har købt en græsk gadehund. Dyretolken fik navn og alder af vide ikke andet, jeg var til stede.

Hun sagde at Lullu lever i sin helt egen trykke boble, da hun i sit tidligere liv, inden du (min veninde) fik hende, var blevet meget skuffet, levet for sig selv og de drømme, forventninger hun havde var blevet knust. Derfor knyttede hun sig ikke så godt til min veninde endnu, da hun ikke var sikker på at hun ikke blev givet videre igen, så hvorfor knytte sig? - Hun havde det bedre hos min venninde end der hvor hun kom fra. Og under healingen lå Lullu og tyggede kødben, og var helt optaget af det. Dyretolken sagde også at det tyggeben er det eneste hun konsentre sig om nu, intet andet, MEN pludselig var det ligesom Lullu kom til sig selv, ud af boblen, hun kiggede rundt i stuen, som om hun ikke havde opdaget at vi sad 4 voksne mennesker sammen med hende i stuen, hun blev hel fjollet, og slikkede vores hænder på skift. Men da hun så sit kødben igen, gik hun straks igang med det igen..
    Min veninde fik råd til hvordan hun kunne komme tættere ind på livet af hendes hund, og hvordan Lullu langsomt ville tro på det min veninde gjorde var godt, og kun var for hende...
    ... Hvad kan jeg sige, jeg er målløs!

• #9   14. sep 2011 Vi gav 700kr for en time. Jeg havde somsagt to hunde, hvor flere af mine veninder kun har en hund.

• #10   14. sep 2011 Var der noget af det der der havde en praktisk betydning - altså, har hun sagt til hundene at der er noget de skal gøre/holde op med, somd e har efterlevet?

Jeg tænker på om det evt har nogen træningsmæssig værdi eller om det "bare" er for sjov?

• #11   14. sep 2011 Ja Oda, skal have noget mere mentaltræning for at få et mere afslappet sind.
    - Det var klart en prøvelse på at se om der var noget i forhold til mine hunde jeg kunne gøre bedre.

(jeg skulle have optaget hele forløbet, det er svært at huske alt det hund sagde.)

• #12   14. sep 2011 Nej hvor lyder det spændende!

• #13   14. sep 2011 Det lyder ellers spændene smiley
    Ved du noget om hvornår hun kommer til dk næste år?

• #14   14. sep 2011 jeg er ihvertfald med på at prøve når hun kommer igen.

• #15   14. sep 2011 Der findes også en meget dygtig kvinde på det område her i danmark. Har hørt rigtig mange gode ting om hende og har selv overvejet at få hende ud til min ene hest...

Hun hedder Winnie Stubkjær og skulle altså være vildt dygtig!
    Mener at hendes hjemmeside er www.winn-healing.dk ellers kan hun googles:o)

• #16   14. sep 2011 hvordan kommer man evt med på listen til næste gang ??? og hvornår er det ca ??

• #17   14. sep 2011 Hanne ; Jeg ved det ikke. Men hendes email står på hendes hjemmeside. Så er det jo bare at skrive... og måske laver hun flere besøg.. smiley

• #18   14. sep 2011 Uha har lige læst både her og på hendes hjemmeside. Det må jeg helt sikkert prøve.. hehe...

• #19   14. sep 2011 Cecilia : Jeg kan i hvert tilfælde varmt anbefalde hende smiley

• #20   14. sep 2011 Jeg kan generelt varmt anbefale dyrehealing - er selv uddannet...

• #21   14. sep 2011 Kan hun også sige ting fra dig til hunden? Eller er det kun fra hunden til dig?

• #22   14. sep 2011 Det afhænger af de clairvoyante evner. Men ja, man kan også give beskeder til hunden.

• #25   15. sep 2011 Susanne: Det kan desværre være svært at skelne, og man kan være uheldig at ramme ind i "kvaksalverne". Mange gør tit den fejl, at beskrive hunden eller problemerne over for healeren, hvilket gør det let at gætte sig frem til rigtige svar for snyderne.

• #27   17. sep 2011 Når jeg har råd, skal jeg have Winnie til først at snakke med min afdøde hund, så min nulevende og også min ene ilder. Gad vide om hun giver grupperabat xD Har hørt SÅ meget godt om hende :o)

Så jeg samler flasker... :b

• #28   17. sep 2011 Hvis de er dygtige, opdager de jo det specifikke problem. Da det nok er noget der fylder meget i dyret... Hvis ikke... Kræver man sgu pengene tilbage smiley

• #29   19. sep 2011 Jeg kan også kun til slutte mig, at det har været en fantastisk oplevelse og at min før-skepsis er blevet erstattet af en større indsigt i min hund.

Jeg har bl.a. oplevet at Grethe Lis har fortalt ting, som hun ikke på nogen måde har kunne vide uden at have snakket med mig først - det var ret surrealistisk bl.a. min hunds opvækst, bestemte ting vi laver, bestemte ord jeg bruger osv. Det lyder helt hen i vejret - I know!

Af praktisk karakter er jeg blevet gjort opmærksom på at min hund er øm i hofterne og skal give ham glucosamin, at han havde for tyndt et fedtlag og han frøs, at han syntes lydighed er kedeligt og i stedet ville gå spor for han elskede at bruge næsen osv.

Min hund er godt tilfreds med hans liv, men ville gerne have længere gå ture, flere damer, bedre mad, ser sig selv som en legende, bevidst om at han så sød ud osv. og til STOR skuffelse for min kæreste, så snakkede min hund kun om mig smiley hehe..

Til sidst blev han healet for sidst ømme bagparti og mave/tarm system.

Alt i alt er jeg godt tilfreds smiley

Jeg kan varmt anbefale Grethe Lis smiley

• #30   19. sep 2011 Forrest beskrev hun et "billede" af en dåse, som min hund fortalt hende om.. Hvilket viste sig at være dåsemad fra Dr. Dylle, som min hund engang har fået som skånekost! Det ville han altså gerne have mere af! Jeg var færdig af grin smiley Det skal lige siges at alt mit foder er gemt i et skab, hvilket hun ikke har kunne se og jeg har heller ikke dåsefoderet hjemme.. mystisk? JA.. smiley

Kommentér på:
Dyretolk - så er det prøvet.

Annonce