{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julius K9 sele?
  • #1   11. sep 2011 Det er rigtig god kvalitet smiley og de sidder godt på de fleste hunde..

• #2   11. sep 2011 som maria elise siger...den er af kvalitet og så sidder den godt:) jeg bruger den og ezy selen på mine chihuahua'er...

• #3   11. sep 2011 Den ligger ikke vægten i halsen, så når du trækker i din hund går det ikke lige i halsen på den.
    Og så kan de også holde til rigtig meget, det er skide go kvalitet smiley

• #4   11. sep 2011 Teitur J ... Jeg tror at hvis den gnaver din hund i armhulen så er selen for stramt tilpasset i brystremmen eller også skal selen være et nr større.

• frank c
    frank c Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #5   11. sep 2011 er ikke gode til gravhunde , vores bakker ud af den når han vil noget andet end vi vil. har kombineret den med et almindeligt halsbånd , som er forbundet med en lille kæde mellem sele og halsbånd. selen er god fordi man ikke trækker hunden i halsen .når han smutter ud af selen , ja så har vi stadig fat i hunden da halsbåndet sidder sammen med selen.

• #6   11. sep 2011 Jeg bruger den udelukkede under gruppe c træning og der er den i hvert fald god til hehe smiley men altså det er en super stærk sele og den sidder rigtig godt

• #7   11. sep 2011 Teitur J: Har akurat samme problem med og sådan har den siddet på alle de hunde jeg har haft og har derfor ikke været benyttet.. spændet sidder nemlig et utroligt dumt sted og der er ingen stof eller noget under spædet så det går lige ind på kroppen og kan genere hunden.. Desværre for synes det er en utrolig nem og super fed sele.. Og udover det med spændet sidder den skide godt.. så super ærgeligt.. smiley

• #8   12. sep 2011 Det er med K 9 selen som med alt andet,
    vi er meget glade for dem 3 vi har,
    men det er ikke alle hunde den passer lige godt på,
    så hvis du vil købe en, så tag hunden med på indkøb ! ! ! .

• #9   12. sep 2011 Tak for alle jeres svar smiley det vil jeg tage med til overvejelse.
    Er den også god hvis hunden trækker lidt?

Kommentér på:
Julius K9 sele?

Annonce