Lidt utæt :( Hjælp? Lidt utæt :( Hjælp?
Hej min dejlige gamle hund på 15 år har et lille problem, og jeg ved ikke selv om det er noget alvorlig, men han tisser hele tiden overalt uden han selv ved det.
Han sover i vores seng om natten da han altid har været vant til det, og da det er umuligt at vende ham fra det. Vi troede i starten at grunden til han tisser i sengen, er at han er bange for at vi går i seng uden ham, og derfor så ikke tisser når han er ude, men venter på vi lukker ham ind igen om aftenen. Men så begyndte vi at gå ture med ham hver aften, hvor han fik gjort det hele. Men så alligevel tisser han i sengen... Når han sover også rejser sig igen er der helt vådt der hvor han har ligget. Hvis han leger eller bliver ophidset tisser han også. Men han ved bare ikke selv han gør det..
Nogen der ved hvorfor?
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 150
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.872
Det sivede bare fra vores hund, mens han sov, så hans kurv og pels var våd når han havde sovet.
jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det medicinsk, men vi valgte at få vores hund aflivet efter et stykke tid, fordi vi kunne se at det påvirkede ham. Selvom man ikke skal tillægge hunden menneskelige følelser, så lignede han én der var flov over at han (og sengen) lugtede af tis når han havde sovet.
15 år er jo en høj alder, så mon ikke det lakker mod enden.
Det kan vel være alt fra en slap blæremuskel, til noget med nyrer, hjerte etc.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.510
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 5
Lidt utæt :( Hjælp?