1.613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lidt utæt :( Hjælp? Lidt utæt :( Hjælp?

Hej min dejlige gamle hund på 15 år har et lille problem, og jeg ved ikke selv om det er noget alvorlig, men han tisser hele tiden overalt uden han selv ved det.
Han sover i vores seng om natten da han altid har været vant til det, og da det er umuligt at vende ham fra det. Vi troede i starten at grunden til han tisser i sengen, er at han er bange for at vi går i seng uden ham, og derfor så ikke tisser når han er ude, men venter på vi lukker ham ind igen om aftenen. Men så begyndte vi at gå ture med ham hver aften, hvor han fik gjort det hele. Men så alligevel tisser han i sengen... Når han sover også rejser sig igen er der helt vådt der hvor han har ligget. Hvis han leger eller bliver ophidset tisser han også. Men han ved bare ikke selv han gør det..
Nogen der ved hvorfor? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt utæt :( Hjælp?
  • #1   10. sep 2011 Sikke en gang pis!

• #2   10. sep 2011 Team Agurk - Nøjagtig sådan gjorde min gamle hund, fra han var ca 15½ år gammel. Det er jo en høj alder, og man kan jo gætte på at mange af hundens funktioner bliver nedsat.
    Det sivede bare fra vores hund, mens han sov, så hans kurv og pels var våd når han havde sovet.
    jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det medicinsk, men vi valgte at få vores hund aflivet efter et stykke tid, fordi vi kunne se at det påvirkede ham. Selvom man ikke skal tillægge hunden menneskelige følelser, så lignede han én der var flov over at han (og sengen) lugtede af tis når han havde sovet.
    15 år er jo en høj alder, så mon ikke det lakker mod enden.
    Det kan vel være alt fra en slap blæremuskel, til noget med nyrer, hjerte etc.

• #3   10. sep 2011 Vores gamle hunde, da jeg var barn, begyndte også at få uheld, da hun blev ældre. Så jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre, end at se tiden an og vide hvornår det er rigtig at hunden ikke skal være her mere.

• #4   10. sep 2011 Jeg oplevede det også med vores gamle terrier, tror simpelthen at de mister evnen til at holde sig med alderen desværre:o( vi fik at vide ved dyrlægen at der ikke var noget at gøre, vi valgte også tilsidst at få ham aflivet fordi at han tydeligvist var flov over det og så var der selvfølgelig også andre faktorer der spillede ind. Men sikke en flot alder også

• #5   10. sep 2011 Min Bella er lige blevet erklæret urininkontinent i en alder af 7 år smiley Hun er opstartet i Urilin behandling, og nu her ca en måned efter har hun ikke ufrivillig vandladning længere .. det koster ca 200 for en flaske, og dyrlægen fastsætter en dosis. Det er selvf lidt besværligt da det skal gives i foderen, og Bella skal have 3 gange dagligt (var vant til kun at få aktivitetsbold morgen og aftensmad), men hendes mave har vent sig rigtig dot til at foderen bliver delt udover tre måltider.

• #6   10. sep 2011 Hej alle mange tak for svarende smiley Tror jeg vil prøve at køre til dyrlægen med ham. Men det virker ikke som om at det går ham på overhovedet, han ligger ikke selv mærke til det. Men mange tak smiley

Kommentér på:
Lidt utæt :( Hjælp?

Annonce