{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

bayvantic ? {{forumTopicSubject}}

hej ja så er jeg lige tilbage med et spørgsmål smiley det er 3 gang jeg skal give bamse loppe kur og i dag gik det jo fint min kæste sidder i sofaen med bamse i skødet og han har fået en iks mens jeg roligt drypper bayvantic i nakken han sidder faktisk selv og så smutter han. Ja der var jo ingen ko på isen der smiley Meen nu er han total skræmt han tør dårlig nok tage imod godbidder vil ikke røres og virker helt mut smiley virker skræmt, jeg sat mig roligt på gulvet med godbidder og gjorde intet andet end han kunne komme og tage dem så han måske fik tillid igen men han sprang rundt og var utryk gemmer sig som om jeg vil slå ham selvom jeg sidder stllle med godbidder smiley nogen der har prøvet det eller nogen ide´om hvad der lige er sket det var jo på ingen måde fordi han var imod da jeg lige kom det i nakken på ham ? Sidder og tænker på om han kan blive overfølsom over for det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bayvantic ?
  • #1   9. sep 2011 det har jeg ikke hørt om før smiley men lyder da slet ikke spændende. følger lige med her .

• #2   9. sep 2011 Der er nogle hunde der reagerer allergisk på de loppe /flår midler man drypper i nakken på dem.
    jeg har set billeder af hunde der ser ud som om de er blevet overhældt med kogende olie,... Store åbne sår i nakken hvor de blev dryppet

• #3   9. sep 2011 Kan du komme til at tjekke om du kan se nogen reaktion på huden? Nogle hunde er allergiske overfor det så tænker om huden svier?

• #4   9. sep 2011 Bayvantic kan godt have den effekt efter den er givet at det generer hunden, måske det er hvad du så?

Lignede han en som ligesom prøvede at gnubbe sig i nakken, rendte lidt forvirret rundt, tørrede hovedet i sofaen osv? Sådan lidt ligesom de kan gøre når de lige har været i bad?

Vi overgår til frontline igen fra nu af, jeg tror bayvantic er for heftig for nogle hundet

Vores chi reagerer overhoved ikke på den..

• #6   9. sep 2011 puha smiley vist noget man burde ringe ind og fortælle firmaet, så de kan genoverveje salget af det. lyder til der er mange der har oplevet problemer med det smiley !!!!

• #7   9. sep 2011 det er så utrolig synd, når hundende reagerer dårlig på spot-on eller spray...jeg anbefaler altid at bruge loppemidler i form af tablet ; )

• #8   9. sep 2011 Det er vel hvad man kan forvente når man hælder gift ud over sin hund...

ej det er jo gennemtestet og afprøvet og godkendt..
    men som med alt andet "medicin" kan der optræde bivirkninger.. Nogle værre end andre

• #10   9. sep 2011 Nej han har ikke prøvet at få det væk han er bare så utryg lige efter vi havde dryppet ham smiley Han har ikke prøvet at få det væk, han ligger bare eller sidder stille og ser sådan helt ulykkelig ud i ved de der rigtige hunde øjne lige nu sover han:( jeg har prøvet at få fat i ham roligt for at se hvordan huden ser ud havde godbidder men han ture slet ikke at tage dem men han løber jo væk som om jeg står med en økse i hånden han er virkelig skræmt og vil ikke røres. jeg har lige ladet ham falde til ro og så vil jeg kigge om lidt smiley
    jeg havde inden jeg fik ham købt frontline på spray som anbefalet af dyrebutikken men det virkede sku lige lidt for voldsom at komme det på ham og skulle selv stå med handsker osv. og føj hvor det lugter giftigt så det ville jeg ikke bruge. hvad bruger i andre til at holde lopper væk ?

• #11   9. sep 2011 Ja tænker også om det er meget ubehageligt de viser jo ikke ubehag og smerte som vi gør smiley må lige se om jeg kan tjekke ham nu når han ligger og sover:(

• #12   9. sep 2011 altså han er slet ikke rød eller noget men når jeg rør virke det til at være ubehageligt for ham smiley og han vil ikke engang have en godbid af ham nu har jeg en meget ked af det hund smiley KAN JEG VASKE HAM SÅ DET GÅR VÆK ? Årh mit lille pus hvor føler jeg mig som en ond mor smiley

• #13   9. sep 2011 tina - vi bruger ingen af delene smiley vi har aldrig døjet med hverken det ene eller andet. Er det en tæge, så snuper vi den. og lopper har vi heldigvis aldrig haft smiley

Synes bare der er mange upsere til at det er et produkt der masse sælges til forbrugerne smiley ..

• #15   9. sep 2011 Ann-Christina N : hvad mener du med upsere til at det er et produkt der masse sælges ...

• #16   9. sep 2011 Vores hunde får INTET: Kommer der en tæge bliver den fjernet med et tæge kort og hold øje med hvor den sad.. Lopper har vores ALDRIG haft...

• #17   9. sep 2011 Maria, har du givet ham hele pipetten i nakken?

Bayvantic skal fordeles over flere steder.

• #18   9. sep 2011 Ja det har jeg for der står det skal i nakken så hunden ikke kan slikke på det ? de hentyder på ingen måde til at det skal andre steder på kroppen ? har lige læst bugs forvirringen og det andet produkt jeg prøvede en gang før skulle også kun i nakken og det sagde dyrlægen også ? smiley

• #19   9. sep 2011 Altså nu siger jeg nakken = mellem skulder bladene bare så er det på det rene smiley skal jeg tage ham i bad ?

• #20   9. sep 2011 Der er ikke noget udslet og han klør heller ikke i det. men han er blevet meget følsom og meget utrug. men det er måske fordi han ikke vil røres?

• #21   9. sep 2011 Marie jeg har prøvet det samme, jeg gav Raffe det sidst på eftermiddagen og tog på arbejde kl. 21, og hun var der noget rastløs dagen efter da jeg kom hjem opførte hun sig meget mærkeligt og pludselig kunne hun faktisk ikke stå på benene så var vi ved dr. dyr hvor hun fik en sprøjte modgift og så hjem i bad i sulfo og fik det hurtigt meget bedre, jeg har så ikke turde give hende noget siden så pas lige på om det er en allergisk reaktion.

• #22   9. sep 2011 smiley Ej okay, jeg er da lidt i chok over at alligevel en del har haft nogle ubehagelige oplevelser med produktet.
    Det har jeg så ikke selv med mine hunde... men allergi kan jo godt komme også selvom det ikke var der før...
    så bliver da en smule urolig over at bruge det.

• #23   9. sep 2011 vi holder øje med det han har fået det lidt bedre vi har kunne lege lidt med lidt afstand og blevet lidt bedre der er intet udslet så ser i morgen så ringer jeg til dr. dyr hvis det ikke er blevet bedre. Pyha det gør jeg aldrig mere nogen sinde mod min lille baby igen smiley der må være noget bedre som ikke er så giftigt.

• #24   9. sep 2011 Det var faktisk ret skræmmende at han så hurtig kunne skifte identitet smiley fra dryp i nakken og med det samme var han en hel anden sky og utryg og på ingen måde stolede på os. forstår slet ikke det er på markedet når der er så mange der har problemer med det til deres hunde men hvis de ikke får det af vide så er det jo klart at det bliver på markedet:(

• #25   9. sep 2011 Altså nu ved jeg ikke hvor mange der har problemer med det. Jeg har aldrig oplevet problemer med det og bruger det på mine, bare ikke nu hvor vi har en lille datter. Men ja det er jo gift

• #26   9. sep 2011 Jeg har altid fordelt det over flere steder fra nakken og ned til halen og jeg har aldrig haft problemer med det.

• #27   9. sep 2011 Jeanett Ja det kunne man jo godt gøre men nu står der at det skal i nakken / mellem skuldrene så har jeg gjort som beskrevet smiley men vil ikke engang prøve at fordele det nu når han reagerede som han gjorde smiley men selvfølgelig er der også mange som ingen problemer har med det men hvis man ikke skriver ind at der er en reaktion så vi de jo aldrig vide hor mange der faktisk får en allergisk reaktion? tak for hjælpen alle sammen må se hvad der sker i morgen nu sover han smiley

• #28   9. sep 2011 Syntes bestemt heller ikke at du skal bruge det igen, noget tyder jo på at det har været ubehageligt selvom du ikke har kunnet se noget på huden. Og god ide ay skrive til firmaet.

• #30   10. sep 2011 Jeg prøvede også Bayvantic en enkelt gang. Min ene hund reagerede ikke specielt på det. Men min anden hund Buddy, blev meget lig din, underlig urolig, gned og rulldede sig helt manisk i tæpper, dyner og ude på græsset. Det var også som om han undveg mig og gemte sig under bordet. Nej det var bstemt skidt for ham.
    Så nu er vi tilbage på Frontline Combo-Vet. Han elsker det ikke. Men det er glemt hurtigt efter.

• #31   10. sep 2011 maria h - at der er SÅ mange mennesker der har oplevet deres dyr bliver mærkelige af det .. det kan da ikke være meningen med at så mange skal opleve det. ville mene det burde være 1 ud af 100000 der oplevede det smiley ellers sker det godt nok for tit .. synes jeg..
    mange bruger jo de produkter, til både ildere, katte og hunde. det er et anerkendt produkt som folk stoler på , blev chokeret over at læse alle dem der har prøvet skidt med det. Vi har aldrig selv brugt det hjemme hos os, men har altid fortalt at man kan få det hos f.eks . kj dog food, de sælger det med glæde smiley ?

• #33   10. sep 2011 Jeg havde heller ikke troet at der var så mange der havde prøvet det men det er der åbentbart:( og havde slet ikke forventet det af sådan et produkt som er så meget fremme jeg ved godt der er enormt mange hunde og der er også mange der ingen problemer har men vi er åbentbart også en del der har haft problemer med det ?

Bamse er bedre i dag dog vil han ikke berøres i det område hvor han har fået det. Ingen udslet at se og resten af de dutter bayvantic er røget ud i skralde spanden.

• #34   10. sep 2011 Så lige det på BT og det er sku da klart at det produkt er på markedet hvis de ikke tager de klager til sig som kommer hvis de gjorde det og fik lidt mere statestik kunne det måske være at det ville give et andet synspunkt på det produkt. Siger ikke at det ville være rigtig eller forkert retning men de kune sku da i det mindste tage imod. Føj et produkt

• #35   10. sep 2011 Jeg er helt enig med dig Maria, jeg tør slet ikke bruge noget mere, det var en rigtig grim oplevelse

• #36   11. sep 2011 Den har måske ikke kunne lide lugten ? jeg bruger kun advantage , men bruger aldrig noget hvis der ikke er lopper i min omgangskreds, og det skal i nakken, så det er korrekt, det er jo netop for at de ikke skal kunne slikke det af, da det er giftigt ,og ikke dryppes de steder hvor hunden kan nå det.

• #37   11. sep 2011 Han vil stadig ikke røres i nakken men han er helt normal nu bare ikke røres i nakken og hvis vi gør smutter han eller også begynder han at smiler pænt meget hehe men virker til at det er ubehageligt for ham. Jeg ved ikke fik bare en idé om at alle hunde får loppe middel også hvis man kommer ud til andre der har dyr man ved jo ikke med sikkerhed hvor de har været eller om der lige er en loppe eller to man lige kan få med hjem? smiley

• #38   11. sep 2011 vi gør det jo alle forskelligt... jeg giver loppemiddel hver 5 uge hele året rundt.
    Men har nu bestilt et andet mærke hjem.

Kommentér på:
bayvantic ?

Annonce