{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Iha altså.. HOME ALONE {{forumTopicSubject}}

Undskyld mit indlæg igen om alene hjemmetræning..

Men syntes simpelthen det er så øv bøv, vi er noget op på 8 sekunder, og syntes ikke rigtig vi når videre, jeg gør det efter han er blevet "træt" efter en lille gåtur ingen vilde lege osvosv... Han tøffer rundt og når jeg går ud, kan jeg præcis være ude i 8 sekunder så piver han.

men ved jo ikke om hvis jeg blev væk 1 minut om han så faktisk holdte op ?
Men er det ikke et for stort skridt at blive væk 1 minut når jeg ikke ved hvordan han vil reagere ? vil jo ikk skabe angst ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iha altså.. HOME ALONE
  • #1   8. sep 2011 hmm... min umiddelbare tanke ville være at så skal du gå ind igen når der er gået 7 sekunder. det er optimalt hvis man kan nå at komme ind igen INDEN han begynder at pive, ellers vil han forbinde hans piven med at det får dig til at komme hjem, og så holder han jo ikke op....

når han så har oplevet nok gange at du kommer inden han bliver utryg, kan du forlænge tiden...

• #2   8. sep 2011 Han piver ikke inden jeg når at gå ind, derfor går jeg ind på 8 sekund...
    - og hvis han når at pive går jeg ikke ind før efter 5 sekunder EFTER han er holdt..

Så syntes jeg gør alle de ting, men kan ik komme videre fra de 8 sekunder.. :o)

• #3   8. sep 2011 Hvordan er han når du er hjemme. Vil han med på toilettet, når du går derud? Prøv og lade ham være i et rum og gå ud i et andet.
    Bed ham foreks blive i stuen når du henter kaffen, lad ham blive uden for toiletdøren, når du er derinde.

• #4   8. sep 2011 Det er jeg påbegyndt på, ellers ville han gerne med , men han er mindre og mindre afhængelig af mig! :o)
    men følger efter mig til tider hvis jeg skal hente vand eller noget, så hopper han efter, men bliver også liggende mange af gangene nu! :o)

Så fremskridt på det område, syntes bare ikke der er fremskridt på andre områder.. :o) iha.
    Men skal helst ha lært ham det inden slutningen af næste uge smiley

• #5   8. sep 2011 Hvor lang tid går der fra gåturen og til at han er alene?

• #6   8. sep 2011 hvis du ikke er meget obs på, at han ikke må nå at pive før du kommer tilbage, risikerer du, at træningen går baglæns. Når han piver er han nemlig højst sandsynlig nået at blive ængstelig over at være alene - og han vil begynde at blive det tidligere og tidligere. Jeg ville anbefale dig at starte med babygitter, Så han stadig kan se dig. Proceduren er den samme, og når han kan være alene bag gitteret i 2 timer, kan du begynde med dør-træning (forfra vel og mærke).

• #7   8. sep 2011 Jeanett - 20 minutter til halv time..

Vibe - Han når IKKE at pibe, gjorde han jo første gang , men ellers ved jeg jo ikke hvor hans grænse var smiley
    Gitter kan jeg ikke da han skal være alene i et væresle på 1 sal( i hus ) og kender ham godt nok til gitter ville gøre han gik tottalt amook for at komme ud til mig.. smiley

• #8   8. sep 2011 har du prøvet de ideer som jeg gav dig i det forrige indslag du skrev?? smiley

• #9   8. sep 2011 Michelle T - Kan ikke huske hvem der skrev hvad, fik jo mange gode råd, og kan ikke lige finde min gamle tråd..
    *S* kan du linke den? smiley

• #10   8. sep 2011 det var det jeg skrev på din gamle tråd:-)

Vi fik vores dejlig hvalp en fredag og skulle starte på arbejde/ skole om mandagen.. Og hold op hvor mhan hylede når vi bare var ude i 2 sek, og især når han kunne høre nogen gå på gangen....... Så For det første så lukkede vi ham ind i stuen/ spisestuen og rullede gardinerne ned og tændte en radio, så kastede vi guffer ud og guffer i en bold, og så skulle vi se hvordan det gik, det skal så siges at vores underbos veninde ville tjekke ham kl 10.... Og da kl var ved at nærme sig 10 ( skal siges at jeg var rigtig nervøs over hvordan det var gået) så fik jeg en positiv besked at han var helt stille..:-) og har ikke været problemer overhovedet siden... Og jeg har senere købe en gummi dims der hedder en "kong" og flydt den op med leverpostej og hans foder blødt op, som han får om morgen direkte fra dryæden, og han elsker den....:-) håber du har fået nogle gode ideer..

• #11   8. sep 2011 Det er rigtig, jamen.....

kan være jeg bliver nød til at gøre det på den måde, og håbe på hans hylen og piven stopper.. for han er bange for at jeg ikke kommer, det er tydeligt. må træne lidt mere og håbe jeg så kan smutte på arb igen, kan ikke miste mit job pga ham jo :o)

Kommentér på:
Iha altså.. HOME ALONE

Annonce