808 visninger
|
Oprettet:
Iha altså.. HOME ALONE {{forumTopicSubject}}
Undskyld mit indlæg igen om alene hjemmetræning..
Men syntes simpelthen det er så øv bøv, vi er noget op på 8 sekunder, og syntes ikke rigtig vi når videre, jeg gør det efter han er blevet "træt" efter en lille gåtur ingen vilde lege osvosv... Han tøffer rundt og når jeg går ud, kan jeg præcis være ude i 8 sekunder så piver han.
men ved jo ikke om hvis jeg blev væk 1 minut om han så faktisk holdte op ?
Men er det ikke et for stort skridt at blive væk 1 minut når jeg ikke ved hvordan han vil reagere ? vil jo ikk skabe angst ..
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.401
når han så har oplevet nok gange at du kommer inden han bliver utryg, kan du forlænge tiden...
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
- og hvis han når at pive går jeg ikke ind før efter 5 sekunder EFTER han er holdt..
Så syntes jeg gør alle de ting, men kan ik komme videre fra de 8 sekunder.. :o)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Bed ham foreks blive i stuen når du henter kaffen, lad ham blive uden for toiletdøren, når du er derinde.
sep 2011
men følger efter mig til tider hvis jeg skal hente vand eller noget, så hopper han efter, men bliver også liggende mange af gangene nu! :o)
Så fremskridt på det område, syntes bare ikke der er fremskridt på andre områder.. :o) iha.
Men skal helst ha lært ham det inden slutningen af næste uge
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
sep 2011
Vibe - Han når IKKE at pibe, gjorde han jo første gang , men ellers ved jeg jo ikke hvor hans grænse var
Gitter kan jeg ikke da han skal være alene i et væresle på 1 sal( i hus ) og kender ham godt nok til gitter ville gøre han gik tottalt amook for at komme ud til mig..
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 577
sep 2011
*S* kan du linke den?
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 577
Vi fik vores dejlig hvalp en fredag og skulle starte på arbejde/ skole om mandagen.. Og hold op hvor mhan hylede når vi bare var ude i 2 sek, og især når han kunne høre nogen gå på gangen....... Så For det første så lukkede vi ham ind i stuen/ spisestuen og rullede gardinerne ned og tændte en radio, så kastede vi guffer ud og guffer i en bold, og så skulle vi se hvordan det gik, det skal så siges at vores underbos veninde ville tjekke ham kl 10.... Og da kl var ved at nærme sig 10 ( skal siges at jeg var rigtig nervøs over hvordan det var gået) så fik jeg en positiv besked at han var helt stille..:-) og har ikke været problemer overhovedet siden... Og jeg har senere købe en gummi dims der hedder en "kong" og flydt den op med leverpostej og hans foder blødt op, som han får om morgen direkte fra dryæden, og han elsker den....:-) håber du har fået nogle gode ideer..
sep 2011
kan være jeg bliver nød til at gøre det på den måde, og håbe på hans hylen og piven stopper.. for han er bange for at jeg ikke kommer, det er tydeligt. må træne lidt mere og håbe jeg så kan smutte på arb igen, kan ikke miste mit job pga ham jo :o)
Iha altså.. HOME ALONE