{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

hvor meget drikker jeres hvalp {{forumTopicSubject}}

I mandags blev min hvalp på knapt 14 uger endelig testet fri for en blærebetændelse der har drillet i over 2 uger... men nu synes jeg til gengæld hun drikker vrkelig meget, hun er ude og drikker nogle slurke flere gange på en aften sådan 5-6 gange vil jeg tro, og hun tisser bl.a. nok derfor også 4-6 gange i løbet af aftenen...

Synes det er meget hun drikker og bliver nu selvfølgelig bekymret for om der er andet galt...

Hvad er jeres erfaring, hvor meget drikker jeres hvalpe...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget drikker jeres hvalp
  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #1   7. sep 2011 han drikker og spiser til han brækker sig af det

han er knap 5 mdr og er utrolig fokuseret på man og vand smiley

• #2   7. sep 2011 miin hvalp sluger sin mad i sig..tilgengæld drikker hun meget meget lidt

• #3   7. sep 2011 Selina drikker 2-3 gange af aften. Hun holder sig godt efterhånden.

• #4   7. sep 2011 Joy drak sindsyg meget da hun var hvalp, hun elskede bare at tømme sin vandskål, det var åbenbart vildt sjovt, og så stå og sige vov for at mor skulle komme og fylde den op, synes så ikke det var særlig sjovt når det hele blev tisset ud på gulvet : ) eller der blev plasket rundt i den.
    Nu drikker hun helt normalt : )

• #5   8. sep 2011 Hanne vores frida drikker ikke så meget men det afhænger også af foderet. Jeg har ikke været så aktiv herinde da julius er syg i disse dage. Skylder dig et svar. Så en tråd hvor du nævnte orijin overskriften. Jeg læste ikke selve tråden. Det er du meget kraftigt foder og det går ud over nyrene i vores race har jeg hørt hos opdrættere rundt i verden. I øvrigt skal du huske at klippe de små hår omkring kønsåbningen da de virker som leder fra det fugtige græs. Det er jo en lav hund. Derudover håber jeg virkelig at du har fået dyrket en urinprøve for at bestemme bakterien. Vi har haft en hvalpekøber som bare fik udleveret antibiotika veden at dyrke. Blærebetændelsen blev ved at vende tilbage og gik i nyrene. Behøver ikke at sige at den lille tøs blev aflivet og først derefter fik vi besked!

Kommentér på:
hvor meget drikker jeres hvalp

Annonce