Vægttab igen! {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at blive godt frustreret... Min Landseer har tabt sig igen... Han har været oppe på 50 kg, men er nu nede på 45 kg, hvilket altså lige er lidt nok.
Han får et premium tørfoder, og råt kød. Han får et tilskud af lakseolie og bliver fodret to gange dagligt.
Han er en aktiv hund, men ikke over aktiv, han er dog meget småtspisende. Når vi fodrer ham tager vi maden fra ham igen hvis ikke han spiser det, hvilket han ret ofte ikke gør,
Vi har prøvet at skifte tørfoder til andre mærker, men det hjælper ikke. Det rå kød spiser han heller ikke altid.
Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind for at få ham til at spise. Nogle der kender til problemer ang. dette?
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
evt. lege med maden..
Vores vil heller ikk altid spise.. Så leger vi lidt med maden, så syntes de det er sjovt at spise
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
når jeg lavede lever godbidder gemte jeg det vand jeg havde kogt leveren i og lavet det til isterninger - kom 2-3 isterninger i maden og så gled det hele ned - gav så mindre og mindre i og hun er igen oppe på en fin vægt
har til tider også brugt fløde, også som isterninger
(det dejlig nemt da det holder sig længe i fryseren så det kan tages i brug efter behov
fløden virker bedst på at de få taget noget på, men levervandet gør at de vil spise og så bare tager på stille og roligt af det
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
Vægttab igen!