{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

lufteture, en overvurderet aktivitet.... {{forumTopicSubject}}

i hvert fald hvis man spørger Rosa.

Vi har været et par uger i sommerhus ved Bryrup. Fantastisk natur, og uden indhegnet have, så det blev til mange ture i løbet af dagen, og det blev Rosa ret hurtig træt af. Når hun havde gjort det nødvendige, satte hun alle fire poter solidt i jorden, og så syntes hun ellers bare vi andre kunne gå, og tage hende med hjem på tilbagevejen. Med til "overtalelse" valgte hun dog altid at følge med hele vejen, men ikke uden lidt protester under vejs.

Stakkels stakkels Rosa, nyder garanteret at være hjemme, hvor man må være i sofaen, og ikke skal klatre op og ned af bakker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lufteture, en overvurderet aktivitet....
  • #1   3. sep 2011 he he tøsetøs

• #2   3. sep 2011 sådan er min den ældste også ind imellem smiley Særligt om formiddagen, eller når vejret er dårligt, så kan jeg selv gå tur, hun skal ikke nyde noget smiley

Jeg synes, det er skønt, når de har lidt personlighed, og selvfølgelig er der da hunde, som foretrækker dase livet, ligesom mennesker smiley

• #3   3. sep 2011 Sådan er mille ved min kæreste om morgenen, især hvis jeg skal møde senere og stadig ligger og sover i sengen, der er tur også bare til besvær, hun vil meget hellere op og ligge under dynen (bogstaveligtalt, helt under dynen også med hovedet) og hygge. Har aldrig oplevet en så hyggesyg hvalp før smiley

Sjovt som nogle hunde har det sådan smiley

• #4   3. sep 2011 Hun vil gerne med ud og opleve, og kommer også glad når snoren rasler, men altså alt med måde smiley

Rosa står altså heller ikke på om morgen(formoddagen før det er nødvendigt. (Når jeg tager bukser på, ved hun at nu er det slut med at dase og står op).

Stinne, lol smiley

• #5   3. sep 2011 Min gamle Shan nægtede også at gå nattur med min far.
    Lige så snart snoren blev taget at rendte han hjem. Så sad han på trappetrinet og gøede til jeg gik ud og lukkede ham ind. Han ville meget hellere ind og hygge i sengen.
    Hvis jeg ikke var hjemme ville han hjertens gerne med.

Har også kendt en cocker som ALDRIG gik tur.
    De var nemlig blevet trætte af at slæbe den halvkvalt med i snoren. For GÅ ville han under ingen omstændigheder.

Mine egne elsker alle at komme ud og gå. Skal bare lige give en antydning så hopper hele flokken rundt i vild glæde

• #6   3. sep 2011 Rosa vil normalt gerne med på tur og går lystigt med, men 4-5 ture, nogle korte og andre lange, det var altså i overkanten af hvad hun gad stå model til.

• #7   3. sep 2011 Min sætter sig på røven når han har lavet det han skal lave og det sker hurtig når han er kommet ud, og han begynder at pive også, vi skal virkelig lokke ham for at han går med, og når vi så skal hjem så går han fint og foran os... smiley han er sku noget doven...

Kommentér på:
lufteture, en overvurderet aktivitet....

Annonce