{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

I morgen blir en møg dag! :-( {{forumTopicSubject}}

I morgen skal vi af med vores gamle hund, og jeg kan slet slet ikke bære den tanke lige nu...

Det blir så hårdt og meget svært at få fortalt vores store dreng smiley Men vi er blevet enige om at det er det bedste for os allesammen, men for pokker hvor er det hårdt. Det ene er at snakke om det og få bestilt tiden osv, det andet er når det bliver virkelighed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I morgen blir en møg dag! :-(
  • #2   1. sep 2011 åh sender også kram her fra, det bare så svært når det er tid til at sige farvel.
    Noget af det smukkeste man kan gøre synes jeg faktisk er at kunne sige farvel til sin hund, når den ikke har det godt mere, det er en stor hjælp for dem. kæmpe kæmpe kram.

• #3   1. sep 2011 Er det schæferen? o.o
    Gud, det må være svært, specielt når en hund er gammel, og man ville bare ønske de levede evigt! ):

• #4   1. sep 2011 Åhhh, jeg føler virkelig med jer. Jeg gruer selv for den dag min elskede hund ikke kan mere - forhåbentlig om mange, mange år (hun er 7) - for uanset ,at man godt ved den dag kommer, kan man altså ikke forberede sig helt. Det er så frygtelig hårdt.
    Håber du har taget en god snak med din søn om det,og bl.a. fortalt, at det er ok at blive ked af det.

Kæmpe trøstekram herfra...

• #5   1. sep 2011 Ja det er vores schæfer... Hvorfor er det lige at man ikke tænker over hvor ondt det gør at skulle af med dem når man skaffer sig dem... Jeg har også sagt at når vi ikke har flere hunde af dem vi har nu, så skal vi ikke have flere! Men men men jeg ved jo også inderst inde at det venskab man har til sin hund/e er umulig at undvære når først man har prøvet det smiley

Men ej hvor bliver der tomt herhjemme når han ikke er her mere... De har bare hver i sær deres faste plads i hjertet og hjemmet og det bliver bare mærkeligt at undvære ham.

Jeg er ikke ret "god" til at sige farvel... Jeg vræler i evigheder efter og selv den første hund som vi kom af med for 4 år siden kan jeg stadig vræle over. Føj altså!

• #6   1. sep 2011 Tak allesammen..
    Nej man kan bare ikke forberede sig, for selv om vi har været klar over det, det sidste stykke tid, så er virkeligheden bare en anden når det skal foregå.

• #7   2. sep 2011 puha føler virkelig med jer, det så svært at skulle sige farvel til sin elskede hund,mistede selv min for 1 år siden og kan ikke komme over det, så ved hvordan du i har det,men det er jo det bedste man gør for sin hund,så den ikke skal lide, trøstekrammer er sendt:O((((

• #9   2. sep 2011 Mange varme tanker herfra *S*

Har desværre næsten selv lige gået turen, så kender alt for godt jeres følelser

• #10   2. sep 2011 Åh nej da smiley

Føler med dig og din familie, det er det værste ved at have dyr, jeg hader bare tanken om det smiley
    Vil tænke på jer i dag og jeg er sikker på min Mille tager imod ham den skønne deroppe <3.
    Husk altid at vi skylder vores dyr at de kommer herfra med værdighed, så I gør det rigtige, det er jeg sikker på.

• #11   2. sep 2011 Jeg føler med jer - kan husle hvor hårdt det var og stadigvæk er - sender positive energier til jer

• #12   2. sep 2011 Sender en masse positive tanker..

En ældre dame jeg kendte og holder meget af, sagde til mig : Du skal ikke have dyr, hvis du ikke kan tåle at aflive dem.

Hader nemlig tanken om at vores hund en dag også skal væk herfra, men så tænker jeg på hvad hun sagde og hun har jo egentlig ret. Så bliver jeg stædig, for selvfølgelig kan man klare det når man har klaret at tage dem til sig. smiley Men der er ikke mange ting her i livet der er nemt smiley Håber i klare den, og får sendt ham godt over på den anden side hvor han sikkert møder en masse andre dejlige hunde og lege med smiley

• #13   2. sep 2011 Jeg føler med dig og græde det gør man.

• #14   2. sep 2011 Det er aldrig sjovt at skulle sige farvel til en god ven og følgesvend smiley
    Føler med dig.

Mange varme tanker herfra...

• #15   2. sep 2011 Tak allesammen, det varmer!

Sinita A:
    Jeg er ikke enig i at man ikke skal have dyr hvis man ikke kan tåle at aflive... Jeg kan sagtens tåle at komme af med ham, for jeg får ikke udslæt e.l af det, MEN jeg bliver ked af at skulle være nødt til at komme af med ham lige netop fordi jeg holder af ham og han har været en del af mit liv i mange år. Jeg kan godt følge hvad du mener (eller hvad damen mener) men jeg er bare ikke enig i det. smiley

• #16   7. sep 2011 Ja.. det kan jeg godt forstå. Det er der heller ikke noget at sige til. Håber i snart kommer ovenpå igen. smiley

Kommentér på:
I morgen blir en møg dag! :-(

Annonce