8. sep 2006 Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
Nu går turen til dyrelægen igen:( {{forumTopicSubject}}
Ja, med vores hanhund (fotoalbum billeder).
Det er 4 gang vi er dernede pga. dårlige ører . 2 gang fik han øreskøld som han ikke kunne tåle og fik feber af.. de 2 gange fik han 2 forskellige slags øredråber og 3 gang tog de prøver og alt betændelsen og svampen var væk så der sku vi bar skylle 1 gang på 2 uger..
nu til morgen er den gal igen, han ryster hele tiden ørene og klør i dem. når man prøver at nusse ham lidt ligger han øret tilbage eller hovedet væk så det stoppede jeg med. + Han også har fået øjenbetændelse igen..
så nu må vi derned igen kl. 13.00 og se om det kommet tilbage eller hvad det er:( øv hvor får man ondt af de stakkels dyr. især hvis de har ørepine som man selv havde da man var lille:(:(
Nogle der har prøvet det samme?
lige et trist morgenoplæg fra mig..
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
otoclean skøld tror jeg
Malacetic 432 ml
Otomaxvet 1 x 34 ml
surolan vet øredråber
der en ting mere kan bar ik lige finde denne kvittering
mar 2005
Bonzo som vores hund hed han fik også nogle piller men kan jo ikke huske hvad de hed, men skal lige prøve at se om jeg kan få dyrlægen til at se hvad de hed, hvis de stadig har han stående i deres pc, han er desværre død så det er ikke sikkert han står der endnu. vender lige tilbage til dig.
sep 2006
nu syntes jeg han er mærkelig..han er stoppet med at ryste og klø..
men vi kan ligeså godt få det tjekket så vi er sikre på det ikke er kommet tilbage..
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
mar 2005
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Han har problemer med sin hud - ikke noget, der er er udredt rigtigt endnu, men det betyder, at han får hudbetændelse, svamp, øjne, der løber on and off. Og det betyder også en masse heftige kure.
Lige nu er han i behandling med
Clinacin
Spersadex
Malaseb
Cortavance.
Ingen af dem kan du bruge til så meget til hundens ører.
Når vi har haft problemer der, har vi brugt otomax, men det hele afhænger jo af, hvad det er, der gør at hunden har problemer.
aug 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 2 Svar: 41
sep 2006
vi er her den 1/4 flyttet i hus på landet omringet af marker der nu bliver høstet.. så grundet øjebetændelsen og ørene har vi aftalt at hvis det kommer igen tager vi allergi prøver..førhen boede vi inde i byen og der var ikke noget..
men da hvalpen flyttede ind havde hvalpen øjenbetændelse dagen efter.det forsvandt så igen dagen efter der og vores han hund får det så engang imellem nu..
Nu går turen til dyrelægen igen:(