{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Nu går turen til dyrelægen igen:( {{forumTopicSubject}}

Ja, med vores hanhund (fotoalbum billeder).

Det er 4 gang vi er dernede pga. dårlige ører . 2 gang fik han øreskøld som han ikke kunne tåle og fik feber af.. de 2 gange fik han 2 forskellige slags øredråber og 3 gang tog de prøver og alt betændelsen og svampen var væk så der sku vi bar skylle 1 gang på 2 uger..

nu til morgen er den gal igen, han ryster hele tiden ørene og klør i dem. når man prøver at nusse ham lidt ligger han øret tilbage eller hovedet væk så det stoppede jeg med. + Han også har fået øjenbetændelse igen..

så nu må vi derned igen kl. 13.00 og se om det kommet tilbage eller hvad det er:( øv hvor får man ondt af de stakkels dyr. især hvis de har ørepine som man selv havde da man var lille:(:(

Nogle der har prøvet det samme?
lige et trist morgenoplæg fra mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu går turen til dyrelægen igen:(
  • #1   1. sep 2011 Ved du hvad det er han er/bliver dryppet med?? vi havde en golden som havde utrolig mange problemer med ørene, og gik til dyrlægen ca en gang hver 14 dag, Vi var nået dertil at hele hans indre øre skulle opereres væk, vi tog heldigvis til en anden dyrlæge, og en behandling og vi mærkede aldrig noget til det mere.

• #2   1. sep 2011 jeg kan ikke lige se på mine kvitteringer hvad der øreskøld og dråber men her er de

otoclean skøld tror jeg
    Malacetic 432 ml
    Otomaxvet 1 x 34 ml
    surolan vet øredråber

der en ting mere kan bar ik lige finde denne kvittering

• #3   1. sep 2011 Når vi har noget med ørene så bliver de renset i Epi-Otic fra Virbac, bliver dryppet med Otomax vet øredråber, får en kur på 10 dage og så plejer vi ikke at mærke mere til det.

Bonzo som vores hund hed han fik også nogle piller men kan jo ikke huske hvad de hed, men skal lige prøve at se om jeg kan få dyrlægen til at se hvad de hed, hvis de stadig har han stående i deres pc, han er desværre død så det er ikke sikkert han står der endnu. vender lige tilbage til dig.

• #4   1. sep 2011 Vi har ikke fået nogle piller til ham endnu faktisk..men 2 forskellige slags dråber og to slags skøld..den sidste skøld reagere han ikke på som den første heldigvis..

nu syntes jeg han er mærkelig..han er stoppet med at ryste og klø..
    men vi kan ligeså godt få det tjekket så vi er sikre på det ikke er kommet tilbage..

• #5   1. sep 2011 molly havde også øresvamp for en måneds tid siden smiley vi skulle dryppe ørene tre gange om dagen med nogle dråber dyrelægen gav min onkel smiley .. smiler.. det er væk nu, intet skidt tilbage. hun klør stadigvæk lidt, men ikke mere end almindeligt sagde dyrelægen, han tjekkede ørene og de var fine smiley

• #6   1. sep 2011 De piller vi fik kan hun desværre ikke slå op da han er slettet i deres pc, så kan desværre ikke hjælpe dig med et navn på dem, men det virkede lyn hurtigt, Han havde døjet i 6 mdt og 3 dage efter vi havde skiftet dyrlæge og ny medicin til ham kunne vi slet ikke se hvad øre det havde været galt med......

• #7   1. sep 2011 Joo, noget i den stil oplever vi med Coffey.

Han har problemer med sin hud - ikke noget, der er er udredt rigtigt endnu, men det betyder, at han får hudbetændelse, svamp, øjne, der løber on and off. Og det betyder også en masse heftige kure.

Lige nu er han i behandling med
    Clinacin
    Spersadex
    Malaseb
    Cortavance.

Ingen af dem kan du bruge til så meget til hundens ører.

Når vi har haft problemer der, har vi brugt otomax, men det hele afhænger jo af, hvad det er, der gør at hunden har problemer.

• #8   1. sep 2011 Vi har også haft vores problemer med en ondsindet svamp. Vi prøvede tre forskellige øredråber og endte med at få binyrebarkhormon som tabletter. det tog det sidste og hvis han skulle have lidt i det indre øre, ville det også tage det. Dog piver han stadig, når han klør sig på ørerne, men dyrlægen mener at det er fordi det nu er "indlært". Han er kun en hvalp og han har haft problemet i en af sine meget sårbare perioder, derfor bliver det ved. Men han klør sig ikke meget, kun med normal hyppighed.

• #9   1. sep 2011 dyrelægen kunne intet se..hun sagde de var ligeså fine som sidst hvor vi konstateret at det var væk..han var lidt rød i det ene men ikke noget vildt..så jeg ved ikke hvad det var i morges men vi har aftalt at hvis der kommer noget inden en uge kan vi afhente medicin uden at skal betale for bestillingen af tid osv..
    vi er her den 1/4 flyttet i hus på landet omringet af marker der nu bliver høstet.. så grundet øjebetændelsen og ørene har vi aftalt at hvis det kommer igen tager vi allergi prøver..førhen boede vi inde i byen og der var ikke noget..

men da hvalpen flyttede ind havde hvalpen øjenbetændelse dagen efter.det forsvandt så igen dagen efter der og vores han hund får det så engang imellem nu..

Kommentér på:
Nu går turen til dyrelægen igen:(

Annonce