{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua dyrlæge
  • #1   28. aug 2011 Uh mon ikke han/hun helre skulle vide meget om Merle så?

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 89
    #2   28. aug 2011 Jo det er nemlig det. Jeg bor ved Roskilde, så gerne i nærheden.

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#3   28. aug 2011 Jeg talte med min dyrlæge inde køb. Hun sagde ingen problemer-bare køb. MEN der er meget galt med merle

• #4   28. aug 2011 Ja faren ved Merle er der hvis begge forældre har Genet.
    Problemet ved Chi Merle er at de lyse farver kan bevirke at man ikke kan se hunden er Merle og derfor komme til at pare den med en som også er. Derudover ved mange ikke det er farligt og gør det med vilje uden at vide det er sindsygt.
    Hvilke problemer ser du hos dine hvalpe?

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#5   28. aug 2011 Den ene har problemer med øjne. Den anden er så småt begyndt at tabe lidt hår mellem øjne. Meget lidt altså. Men vil godt være på med det samme. Har været i kontakt med andre der har købt hvalp sammen sted som jeg. En er død pga. hjertefejl. En anden har noget med hjernen.
    Og den ene af mine siger nogle gange nogle mærkelig lyde. Som om den er ved at blive kvalt

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#6   28. aug 2011 Hej Charlotte. Har opdaget at de ikke er rene. Er blevet røvrent, ad HUNDEHANDLER smiley

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#7   28. aug 2011 af smiley

• #8   28. aug 2011 uh lyder sku ikke godt.
    Så du forældrene? hvis så hvordan så de ud. Var alle hvalpene Merle?

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#9   28. aug 2011 Den ene jeg har er choco tan. Men der er lidt merle på den ene pote.
    Så moren. Men det er rent fup. De er hformentligt hentet i Polen smiley

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#10   28. aug 2011 Sælger vil IKKE tage denm retur. Se indlæg: chihuahua ikke ægte

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#11   28. aug 2011 Nej Hedams. Hun er gået under jorden. Hende med den der har noget med hjernen kan hellere ikke få fat i hende.

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#12   28. aug 2011 Jep har talt med advokat. Det kan ikke betale sig. Jeg kan købe mange nye hunde for de penge.
    Har også politianmeldt sælger - de kan ikke gøre noget

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#13   28. aug 2011 Det var jeg også helt sikker på. Men nej desværre. Jeg holder bare øje med hendes annoncer og skriver så indlæg om at jeg har købt to af hende og hun ikk tager tlf. vupti så er annoce slette :0)

• #14   28. aug 2011 Jane opret dine hunde her inde og skriv stor advarsel under beskrivelse eller stamtavle eller noget så andre måske ser det inden de køber.
    Jeg ved at mange bruger HG til at kigge billeder af den race de ønsker sig inden de går ud og køber.
    Ved godt dette ikke hjælper dine hunde men det kan måske hjælpe din mision med at oplyse andre

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#15   28. aug 2011 Dette skal dog siges om miine to: de er super søde. Renlige, kan sitte, dække og gå ude snor og kommer når man kalder. De er for søde. Men sælger et STORT røvhul

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#16   28. aug 2011 Renee. Ved ik hvordan jeg gør. Er ikke den store bruger af min pc.

• #17   29. aug 2011 hey jane...kan se at du stadig kæmper for dine 2 skattebasser...jeg håber du bare får gjort det lidt surt for sælger...vil ik kalde hende opdrætter så heller hundehandler....bliv ved med at holde øje med hendes annoncer og gør opmærksom på hends fusk som du allerede gør:) jeg håber dine to får det godt med tiden...kæmpe knus herfra...

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#18   29. aug 2011 Tak Michelle :0)

Kommentér på:
Chihuahua dyrlæge

Annonce