Hundesitter søges til hund i Randers {{forumTopicSubject}}
Jeg har en samojede, Felix, som er bange for at være alene hjemme. Har for nylig haft besøg af en adfærdsterapeut og der var håb forude, men de øvelser vi skal lave for at lærer ham det er okay og at han skal være rolig, kræver at han ikke er alene hjemme indtil vi har lært ham det. Så vi står og skal finde et sted han skal være i hverdagene i dag timerne, imens vi er i skole og på arbejde. Det behøver ikke være hjemme ved os selv, det må meget gerne være andet sted. Han behøver ikke aktiveres, det skal vi nok sørge for, selvfølgelig skal han lige luftes kort, hvis der ikke er have, men han skal bare slappe af og sover også bare eller slapper af, men må dog ikke efterlades på nogle tidspunkter. Vi bor i Randers, men jeg studere i Århus så det hvis du kommer fra Randers eller omkring Århus og har lyst til at passe vores bamse så skriv endelig! Han er en venlig, imødekommende og dejlig bamse. Har aldrig været agressiv og kan godt lide alle mennesker og andre dyr.
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
Jeg flytter desværre fra Århus-området i morgen, ville ellers gerne have hjulpet
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 3
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 145
men jeg skriver lige en pb til dig med mit nummer, så kan vi jo snakke nærmere hvis du er interesseret :=)
det er selvfølgelig ikke gratis, men heller ikke dyrt
Hundesitter søges til hund i Randers