{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp!!! Hund + P-piller {{forumTopicSubject}}

Min veninde har lige ringet, og hendes hund er hoppet over et babygitter, har åbnet døren til soveværelset og på en eller anden måde fået sengebordsskuffen åbnet hvor hun har fået fat i alle min venindes P-piller (29stk.) og spist dem. Skal hun skynde sig til doktor dyr eller er der noget nu og her hun kan gøre (fx. stikke fingeren i halsen på hunden eller hva ved jeg?). Vi forsøger også at komme igennem til dyrehosp. men der er optaget eller også bliver den ikke taget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp!!! Hund + P-piller
  • #2   27. aug 2011 Vi er lige kommet igennem og køre på poppelstykket nu. Tak for hjælpen smiley

• #4   27. aug 2011 Det sker der ikke en dyt ved, det er prøvet flere hundrede gange før.

• #6   27. aug 2011 Gamle krager I to smiley

• #7   27. aug 2011 Haha Maj-Britt: "Hun skal skynde sig på tanken for at købe kondomer."
    Der kom jeg til at grine ;o)

• #8   27. aug 2011 Gamle krage selv Karin ;o)

• #10   27. aug 2011 Maj-Britt, jo du har ret .. Men jeg grinte sgu' :'D
    For første troede jeg, du mente hun skulle hente kondomer til hunden .. Indtil jeg læste næste linje, hahah smiley

• #11   27. aug 2011 Så er vi tilbage. Dyrelæge sagde at det er vigtigt man får hunden til at kaste op da den ellers kan få en forgiftning, især når det er så lille en hund og den har spist så mange piller (hun har en DK/S gårdhund).

Om det er unødvendigt at pynte historien eller ej, ved jeg ikke. Hvis ikke jeg havde skrevet det var det nok også galt?! Lige som det også er galt at jeg ikke havde skrevet at hun var igang med at google, mens jeg sad her skrev med jer mens jeg prøvede at komme igennem på telefonen. Men tusind tak for dem der har været søde at skrive svar man kan bruge smiley

• #12   27. aug 2011 Var jeg desværre også ude for, da jeg havde pakket min taske inden jeg skulle over til min kæreste - så ville jeg lige have lidt at spise inden jeg tog af sted; da jeg kom ovenpå igen, havde gravhunden lynet tasken op og ædt en halv pakke. Crap, jeg gik også helt i panik. Men der sker bestemt intet med hunden - bare sørg for at den har rigeligt med vand .:)

• #13   27. aug 2011 Ashley Vinther- Ja jeg sagde også hun skulle sørger for rigeligt med vand til hunden nu hvor hun havde fået noget at kaste op på, og kastede en del op ude på dyrehospitalet :-). Mødte lige veninden med hunden her til aften da hun var ude at gå aftentur, og Bella (hunden) har det godt igen. Hun fik dog afvide, ude på dyrehospitalet, at hun skulle holde øje med hende det næste døgn, og så fik hun nummeret til forgigtningsklinikken (tror jeg det hed), som hun skulle kontakte ang. symptomer hun evt skulle holde øje med smiley

Kommentér på:
Hurtig hjælp!!! Hund + P-piller

Annonce