{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Update på Sittas lammelse... {{forumTopicSubject}}

Lavede denne tråd for et par dage siden:
http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=477147

Skulle til dyrlæge med Sitta i dag for at få tjekket hende grundigt igennem for at se om dyrlægen kunne finde ud af hvorfor hun får den lammelse i ansigtet, og for at finde ud af om hendes ændrede adfærd havde noget med det at gøre..

Kommer så ind med hende kl 8.30 i morges, og til min store skræk finder jeg så ud af at jeg rent faktisk skal efterlade min pige på dyrehospitalet. Ved ikke lige hvad jeg havde forventet, men ihvertfald ikke det...

Nå men må jo med ondt i hjertet forlade min pige, ved jo inderst inde godt at det er nødvendigt hvis vi skal finde ud af hvad der er galt med hende.

Kl 12 ringer dyrlægen så og fortæller at nu er Sitta klar til at blive hentet, og at alle prøver de havde taget på hende så helt normale ud.
De har undersøgt alt, bortset fra hendes hjerne, og det var ikke noget at sætte en finger på. Faktisk fik dyrlægen det til at lyde som om at det var mig der så syner, hvilket jeg ærligt blev noget stødt over. Jeg kender min hund, og er ikke det mndste i tvivl om at hendes ansigt har ændret sig, samt at hun ikke bruger hendes tunge normalt..

Nå men nu står jeg så 4000 kr fattigere og er ikke blevet meget klogere.

Dyrlægen sagde dog at hvis jeg føler at hendes lammelse bliver værre, så er næste skridt en MR scanning, hvilket jeg må erkende at jeg hverken har råd eller lyst til.

Så nu kan jeg ikke rigtigt gøre andet end at krydse alt hvad jeg kan for at det ikke er noget i hendes hjerne der driller og påvirker hendes adfærd, men at det "bare" er de dumme piller hun får lige nu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Sittas lammelse...
Kommentér på:
Update på Sittas lammelse...

Annonce