{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Ledbånds operation... {{forumTopicSubject}}

nu skal jago til dr dyr den 31 og opereres..
or ca et år siden sprang hans ledbånd i knæet, og det blev lavet.. her den sidste tid er der kommet sår der ikke vil lukke sig og de væsker..
dr dyr siger det tyder på at det er de der klammer det er sat sammen med han ikke kan tåle så dem vil de tage ud..

er der nogle der har oplevet det samme?

Håber bare det er noget der blir godt,blir helt trist bare at tænke på at det er om en uge :´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledbånds operation...
  • #1   24. aug 2011 Hold da op det lyder godt nok voldsomt. Nej jeg har ikke lige prøvet det med klammer, men Zena havde et stativ ud gennem låret da hendes ben brækkede for anden gang, så jeg ved hvordan det er at have en hund der er skadet over længere tid. Det er bestemt ikke sjovt, og det tage meget på ens følelser at være igennem en sådan rutsjebane.
    Jeg sender dig og vuffen de varmeste tanker. Rigtig god bedring med ham!


  • #2   24. aug 2011 1000 tak for det.. håber bare det blir bedre med ham og der ikke blir mere.. det er virkelig en forærdelig følelse....

  • #3   24. aug 2011 Ja det er det! Zena brækkede benet ved at hoppe ud af vores vindue (vi bor på anden sal). Det tog et helt år med mange komplikationer før det blev helt igen!
    Men jeg kan trøste dig med at hunde kan overleve de mest utrolige ting, og fra Zena fik fjernet stativet og til hun helt havde glemt at det nogensinde havde været der gik kun en time smiley
    Jeg er sikker på at det til tider var mere hårdt for mig rent følelsesmæssigt end det egentlig var for hunden. Så bare rolig – det skal nok gå godt – det er jeg sikker på smiley


  • #4   24. aug 2011 Da Cassius ødelagde den sene, der holder knæskallen på plads, oplevede præcis det samme som du gør nu.

    De klips, der holdt båndet sammen inde i knæet gjorde, at der hele tiden var en smule infektion og helingen kunne ikke helt lade sig gøre.

    Cassius var på antibiotika indtil vi var HELT sikre på, at det var hans egne ledbånd, er holdt det hele sammen og ikke det isatte bånd. Herefter blev det fjernet og så gik helingen efter bogen.

    At få taget det ud var næsten det mindste i hele det forløb, han var igennem, så det skal du ikke bekymre dig for. Det er heldigvis enkelt.


  • #5   24. aug 2011 CH----- var det bare en lille bitte operation ? bare svært at tro at det blir helt godt igen når det har stået på i lang tid og div behandlinger...
    de sagde det tog 1-2timer evt.. med røngten


  • #6   24. aug 2011 Maja - det er ovenikøbet højt sat.

    Tror der gik 45-60 minutter, da Cassius fik fjernet sin, alt inklusive. Det var hurtigt og effektivt.

    Det er en lille bitte operation - det er et lillebitte snit, et klip eller to i båndet, der sidder derinde, og så trækker de det ud. Selve indgrebet tager kun et øjeblik..

    Hos os gik det helt i ro, da først de klips var ude - så helede han, ikke flere piller til ham ;o)
    Det gik stærkt i den rigtige retning derefter.


  • #7   26. aug 2011 hvor er det rart at høre... og han gik bare på benet som han plejede?
    så tror jeg ikke jeg er så nervøs igen..
    så er der håb forude...


  • #8   26. aug 2011 Ja, der var ingen forskel ud over to sting, der skulle fjernes :o)

  • #9   26. aug 2011 fantastisk.. glæder mig til han kommer i bedring og sårerne lukker sig..

Kommentér på:
Ledbånds operation...

Annonce