1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hmm markeds salg hmm markeds salg

jeg har idag været på marked og kunne ikke lade være med at gå en omgang i markedet med dyr

jeg må sige der er godt nok forskel på de hvalpe der var der!

de første jeg ser er en bekendt pudel opdrætter(DKK) undre mig lidt over at de tager på at marked for at sælge hvalpe men hvalpene var i fin stand og så videre og sælges self efter alle regler og med bogen

går lidt videre og render så i de første mærkelige hvalpesælgere. 2 foxterier i en lille papkasse så de nærmest ikke kunne bevæge sig :S

og så ser jeg jo self de her Listehunde lignende hunde.. Ejer siger så da jeg spør på dem at de er registreret som boxer bla med foxterier og det er også det de er :S Ja right tænker jeg gud altså lad dog være med at lave amstaff hvalpe efter denne lov!!!!

der går så en dyrlæge rundt sammen med dyrenes beskyttelse og tjekker at dyrene har vand hvilket mange af hvalpene ikke har er det kun mig der blir en smugle sur over så noget

noget helt andet er så at der var nogle med hvalpe på 7 uger som sagde at de godt kunne få hvalpen i dag men de måtte ikke sælge hvalpen fra pladsen så de kunne mødes uden for byen på en parkering!!!!!
Det er sku ikke iorden!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm markeds salg
  • #3   20. aug 2011 jeg forstår bare ikke at dyrlægerne går rundt uden at sige noget når forholdene ikke er iorden

og hvad sker der for at "boxer blandingerne" ikke får en påtale og blir sendt væk :S

• #4   20. aug 2011 jeg er jo så ikke en af dem som synes det er fuldstændig forkert at sælge hvalpe på et marked så længe forholdene er helt iorden og hvalpene har adgang til vand, skygge og så videre og plads til at boltre sig på.. For mig er det bare vigtig at reglerme blir overholdt og at hvalpene ser veltilpasse ud

der var også flere med killinger ej hvor er det synd i de små bure :S:S

• #10   20. aug 2011 Øv det er til at græde over....Ufatteligt at sådan noget foregår.. Ja den er helt ude i hampen den med nettet super måde at vælge hvalp på den du kan fange kan du købe...Sygt....

• #11   21. aug 2011 At bestemme sig med en hvalp på skødet/i hånden giver ikke de bedste muligheder for en rationel beslutning og det giver grobund for kedelige annoncer i markedet med hunde der skal have nyt hjem straks...ellers...de købte jo selv hunden uden at tænke sig om, så der må jo være andre der hopper på limpinden.... suk!

Jeps - min 4 dages betænkningstid.....

• #12   22. aug 2011 Maj-Britt måske du skulle lave en tråd med alle skrækhistorierne, det kunne være at bare nogle lærte noget om hvordan man udvælger og køber hund !!!

Kan læse ud fra mange tråde, at du virkelig kæmper med næp og klør og hatten af for det smiley og Thumps up !!!

Kommentér på:
hmm markeds salg

Annonce