hmm markeds salg hmm markeds salg
jeg har idag været på marked og kunne ikke lade være med at gå en omgang i markedet med dyr
jeg må sige der er godt nok forskel på de hvalpe der var der!
de første jeg ser er en bekendt pudel opdrætter(DKK) undre mig lidt over at de tager på at marked for at sælge hvalpe men hvalpene var i fin stand og så videre og sælges self efter alle regler og med bogen
går lidt videre og render så i de første mærkelige hvalpesælgere. 2 foxterier i en lille papkasse så de nærmest ikke kunne bevæge sig :S
og så ser jeg jo self de her Listehunde lignende hunde.. Ejer siger så da jeg spør på dem at de er registreret som boxer bla med foxterier og det er også det de er :S Ja right tænker jeg gud altså lad dog være med at lave amstaff hvalpe efter denne lov!!!!
der går så en dyrlæge rundt sammen med dyrenes beskyttelse og tjekker at dyrene har vand hvilket mange af hvalpene ikke har er det kun mig der blir en smugle sur over så noget
noget helt andet er så at der var nogle med hvalpe på 7 uger som sagde at de godt kunne få hvalpen i dag men de måtte ikke sælge hvalpen fra pladsen så de kunne mødes uden for byen på en parkering!!!!!
Det er sku ikke iorden!
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
og hvad sker der for at "boxer blandingerne" ikke får en påtale og blir sendt væk :S
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
der var også flere med killinger ej hvor er det synd i de små bure :S:S
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.855
Jeps - min 4 dages betænkningstid.....
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Kan læse ud fra mange tråde, at du virkelig kæmper med næp og klør og hatten af for det
hmm markeds salg