BARF.. Nu har vi prøvet det :-) {{forumTopicSubject}}
Nu bestemte jeg mig for at prøve og se om hundene overhovedet gad spise det.. Jeg skar lidt kyllingefilet i stykker og smed i deres madskål og så kom den kæmpe overraskelse...
Tseepo er normalt en hund der smager forsigtigt på nye ting og spytter det ud flere gange inden hun spiser det..
Men rå kylling det blev bare slugt og det var lige før hun åd hele skålen også så det var åbenbart et meget stort hit for hende..
Ricko kan absolut ikke lide blod så jeg var meget spændt på hvordan han ville reagere selvom der jo ikke lige er blod i en kyllingefilet..
Han startede med at spytte det ud men spiste det så bagefter og nu er det også bare et hit..
Så var der lille Nova som bare er altædende.. Eller....
Hun skulle absolut ikke spise det kylling og det skulle dårligt nok ind i hendes mund.. Jeg har så prøvet igen i dag og det tog et kvarter før hun fik spist et meget lille stykke kylling.. Hun virker ikke som om hun ikke kan lide det men mere som om hun synes det er noget mærkeligt noget..
Jeg synes det var lidt sjovt at alle hunde reagerede modsat af hvad jeg havde regnet med
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.136
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 423
Anna D: .... lyder som en vildt sjov oplevelse vi er nu også spændt på hvad Ami siger for hun er også normalt altædende
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 423
mar 2008
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
mar 2008
apr 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 117
Jeg ville dog være rigtig bange for salmonella...!!
Men som Lapinette siger, så sørg for dine hundes skyld at sætte dig godt og grundigt ind i det. Det er så nemt at komme til at fejlernærer sin hund når man selv skal styre det.
Men held og lykke med det
BARF.. Nu har vi prøvet det :-)