{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

BARF.. Nu har vi prøvet det :-) {{forumTopicSubject}}

Nu bestemte jeg mig for at prøve og se om hundene overhovedet gad spise det.. Jeg skar lidt kyllingefilet i stykker og smed i deres madskål og så kom den kæmpe overraskelse...

Tseepo er normalt en hund der smager forsigtigt på nye ting og spytter det ud flere gange inden hun spiser det..
Men rå kylling det blev bare slugt og det var lige før hun åd hele skålen også så det var åbenbart et meget stort hit for hende..

Ricko kan absolut ikke lide blod så jeg var meget spændt på hvordan han ville reagere selvom der jo ikke lige er blod i en kyllingefilet..
Han startede med at spytte det ud men spiste det så bagefter og nu er det også bare et hit..

Så var der lille Nova som bare er altædende.. Eller....
Hun skulle absolut ikke spise det kylling og det skulle dårligt nok ind i hendes mund.. Jeg har så prøvet igen i dag og det tog et kvarter før hun fik spist et meget lille stykke kylling.. Hun virker ikke som om hun ikke kan lide det men mere som om hun synes det er noget mærkeligt noget..

Jeg synes det var lidt sjovt at alle hunde reagerede modsat af hvad jeg havde regnet med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF.. Nu har vi prøvet det :-)
  • #2   19. aug 2011 Det skulle være rigtig sundt for dem men det er desværre dyrt at fodre med. I hvert fald i forhold til hvad jeg fodrer med nu

  • #4   19. aug 2011 Vi har overvejet BARF og der ligger heldigvis en butik 4 km fra hvor vi bor... en vi kender fodre sin schæfer med det og siger at hun bruger ca. 250 kr hver 14 dag... synes jeg faktisk ikke lyder vildt dyrt, så det skal snart prøves herhjemme på vores schæfer smiley

    Anna D: .... lyder som en vildt sjov oplevelse smiley vi er nu også spændt på hvad Ami siger for hun er også normalt altædende smiley


  • #5   19. aug 2011 vi har nu også kun en hund at fordre på nu..så kan godt se det løber lidt op for dig Anna... smiley har også høryt nogen der fordre deres katte med det...

  • #6   19. aug 2011 Ja med 3 store hunde kan det godt blive lidt af en udskrivning smiley Hvis mine katte vil råfodres må de selv gå ud og fange det smiley Man kan også gøre det med ildere

  • #8   19. aug 2011 Jeg har en hanhund på 80 kg. og to tæver på hver 55 kg. De bliver råfodret og jeg bruger ca. 1500,- på kød hver måned. Det er ikke dyrere end et kvalitets tørfoder.

  • #9   19. aug 2011 Mine seks hunde fodres med råt - og er blevet det i 4 år. MEN - man skal lige sætte sig ind i det, inden man går i gang smiley Det er ikke gjort med at knalde lidt kyllingefilet i en skål. Der skal tilskud til og masser af variation for at de får hvad de skal.

  • #10   19. aug 2011 Det var også bare for at se hvordan de ville reagere på råt kød når nu jeg overvejer at skifte smiley

  • #11   20. aug 2011 Lyder som en sjov oplevelse... :-).

    Jeg ville dog være rigtig bange for salmonella...!!

    Men som Lapinette siger, så sørg for dine hundes skyld at sætte dig godt og grundigt ind i det. Det er så nemt at komme til at fejlernærer sin hund når man selv skal styre det.

    Men held og lykke med det smiley


Kommentér på:
BARF.. Nu har vi prøvet det :-)

Annonce