{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

min schæfer er blevet skødehund... :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag besøg af min brors Mixi (Pomeranian).... jeg har selv Ami (en schæfer) .... Da jeg satte mig i sofaen for at slappe af så kom Mixi farende og satte sig på skødet, det gør de jo de små hunde smiley min schæfer må godt være i sofaerne men i dag skullle hun altså være skødehund sammen med Mixi... jeg er ikke så stor en person så lige pludselig var jeg gemt væk under hundene i sofaen der hyggede sig... smiley

Herligt og bare en lille solstråle historie på en grå vejrs dag ... God dag til alle derude... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min schæfer er blevet skødehund... :-)
  • #1   19. aug 2011 Haha den kender jeg godt! smiley Når man sætter sig på gulvet herhjemme, så går der ikke 2 sekunder før man bliver overfaldet af en Rottweiler som kommer bakkende med sin rumpe, for at sidde på skødet smiley Tror nogen gange de glemmer hvor meget de egentlig vejer smiley Hehe

• #3   19. aug 2011 he he ... de er sgu herlige de hunde... smiley min ganle hund der var på str. med labrador, (en blanding)...han skulle altid sidde på skødet når man sad ved computeren.... altså når man sad på kontorstol.... kunne da slet ikke se skærmen men han hyggede sig...

dejligt med skødehunde i alle afskygninger og størrelser smiley

• #4   19. aug 2011 Skønt ;o) Ja jeg har også 3 skønne skødehunde, min schæfer er dog den værste ;o)

• #5   19. aug 2011 Jamen - schæferen ER jo en skødehund!!

Det burde næsten stå i standarden... De skal være HELT tæt, helst indeni *GGG*

• #6   19. aug 2011 Mine skødehunde er endnu større, pt. 34 og 43 kg. Den gamle vejede omkring 60 kg og mente bestemt også han skulle helt op og sidde på skødet, når vi hyggede os på "hans" sofa.

Så er det man er glad for at være et rimeligt velvoksent menneske... smiley

Kommentér på:
min schæfer er blevet skødehund... :-)

Annonce