God hundepension {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg vil høre om I har erfaringer med en rigtig god hundepension, hvor jeg med god samvittighed vil kunne aflevere min prinsesse til næste sommer?
Min lillebror er et år i USA i High School, og min mor har så fået den idé at vi skal hente ham derovre, og samtidig holde ferie, da vi alle altid gerne har villet se USA.
Da det er så langt hjemmefra, er ferien også på 3-4 uger, og derfor er det ekstra vigtigt for mig at finde et godt sted til Cleo, så jeg kan nyde min ferie med ro i hjertet.
Jeg synes heller ikke rigtig jeg kan pådutte andre at kigge efter min hund, når det drejer sig om så lang tid, og derfor tror jeg pension er den bedste løsning.
Jeg søger en pension med hjertevarme, hundeglade mennesker. Et sted uden alt for mange hunde i pension, og helst ikke hvor de bliver efterladt i bure og løbegårde, da jeg tror hun ville blive ganske ulykkelig, hvis ikke der er menneskelig kontakt og leg hver dag.
Prisen er ikke afgørende, da jeg har mulighed for at spare op allerede nu.
Jeg håber der er nogen der kender det perfekte sted - smid gerne et link hvis I gør!
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 271
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
Kig evt. på hundesitter.dk
Jeg tilbyder også selv at passe hunde, også i længere tid af gangen
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
Måske en du kan tilbyde samme "modydelse", sådan gør vi nemlig her, og det er skønt at vide, man hele tiden har denne gensidige pasningsmulighed og kan aflevere hundene et sted, de elsker at komme hen, og se deres hund trives her, når den er her. Og hundene synes det er herligt at få sådan en firbenet feriegæst.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.977
Husk at lave en kontrakt også hvis du vælger at finde en privat.
Held og lykke med det!
God hundepension